< Tilbake til oversikten

En liten romjulsgave til meg selv ...

Almyrida sa for siden:

Jeg SKAL ønske meg sånn til bursdagen min, men har ikke bursdag før i april da.. POKKER at jeg ikke ønska meg det til jul! :D

Max sa for siden:

Disse er veldig kjekke, spesielt på lavkarbokosthold når man stapper noe annet en skiver i matboksen. Min er meget godt brukt :)

Areola sa for siden:

Jeg har v1.0, men skal oppgradere til denne så snart jeg kan. Lokk på alle boksene var noe jeg savnet sårt på den jeg har. (også skal jeg også denne gangen kjøpe flere sett med bokser - genialt for en slappfisk som meg! Fåes billig på ebay)

nellie sa for siden:

Finn heller boksen på Ebay eller en amerikansk side! Mye billigere.

ebeths sa for siden:

Sannt nok, men det var ikke pengene det sto på - ville bare ha ;)

Titt1Tei sa for siden:

Den så jo helt super ut, jeg måtte bestille meg en jeg også :_punk:Eller to, faktisk, jeg regner med at denne vil bli populær hos min datter også, så jeg bestilte like godt en av hver farge :_plystre: Gleder meg til den kommer!! Takk for tipset :klem:

ebeths sa for siden:

Ja, jeg gleder meg jeg også :) Har fått sporingsnummer fra posten nå, så nå er den på vei :) Gleder meg til mange gode lunsjer framover på jobben :)

ebeths sa for siden:

Da er pakken ankommet, og godt i bruk :) Jeg synes den var hendig i bruk, da jeg har så mye forskjellig med meg til lunsjen.

I dag er det lavkarboomelett med tilbehør og litt bringebær til dessert :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.