nellie sa for siden:
Lurer jeg på..
nellie sa for siden:
Lurer jeg på..
Kanutten sa for siden:
Det varierer hos meg. Hvis jeg ønsker å bli kvitt vannet fort som fy må jeg faktisk drikke mye vann.
nellie sa for siden:
Mhm. vann fordriver vann når det ikke er snakk om så supermye:)
Jeg tenkte mer på type vann som man pakker på seg i svangerskap, som ikke helt vil gi slipp etter fødsel osv.
Enkelte medisiner kan vel gjøre at man holder på vann så lenge man tar medisinene for eksempel?
Kitt sa for siden:
Psykofarmica kan få kroppen til å holde på vann, blant annet. Har hatt pasienter som har måttet stå på vanndrivende samtidig for å ikke se ut som en ballong og slite ut hjertet!
Men 3 måneder etter en fødsel burde vann fra et svangerskap ha forsvunnet. Tror jeg kvittet meg med alt innen 3 døgn siste gangen. Følte jeg løp hele tiden!:D
Mener du at du samler for mye vann, snakk med legen din! Har du ødemer på anklene etter 3 måneder, burde du vel få vanndrivende!
nellie sa for siden:
Nja. Lurte egentlig ikke så mye for min egen del.
Mer av nysgjerrighet:)
Også er det litt stas å få stilt et spørsmål her inne som aldri er blitt stilt før:p
nellie sa for siden:
Lurte forresten litt for min egen del også, for kroppen gir fra seg enorme mengder med vann i dag.. Enda mer enn i går, som var første dagen på ketolyse, til og med. Ser liksom ikke at jeg kan ha pakket på meg SÅ mye vann etter et par dager med jul.
Også gikk jeg ikke ned mer enn 5-6 kilo fra siste dag i svangerskapet til nå, tre måneder etter fødselen. Så ikke for meg at jeg skulle gå ned alle de 17 kiloene jeg la på meg, men hvertfall mer enn 6 kilo.
Men ja.. The body works in mysterious ways.
Kitt sa for siden:
Slett ikke uvanlig å måtte på do opptil flere ganger i timen de første dagene på ketolyse!:eek:
Fettforbrenningen kommer ikke ordentlig i gang før etter noen uker, men kroppen kvitter seg med vann ganske så kjapt!
Pass på å drikke nok, (min 2-3 liter) og få gjerne i deg noe salt! Man vil jo ikke at alle mineraler skal skylles ut av kroppen heller!:eek:
nellie sa for siden:
Når man har SÅ mye vann i kroppen som jeg tydeligvis har hatt så ser man jo slankere ut, selvom fettet ikke enda forsvinner..
Får passe på det saltet.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.