< Tilbake til oversikten

Friskt mot!

Euroslankerinnen sa for siden:

Nå er jeg klar for 14 uker i fase 2 på eurodietten! Jeg har "kastet" badevekta og går kun etter buksestørrelse! Jeg har nemlig ei bukse her som jeg skal inn i!! :)
Kanskje litt rart å begynne 3 juledag.. men hadde jeg fortsatt dette hadde jeg sikkert gått opp 2 kg til før jula var over.. så nå bretter jeg opp ermene og gir gass her!! :D NOK ER NOK!!

Flere i samme båt? :)

[color=red][/color]

nellie sa for siden:

Jaaa. Jeg begynte i går:) Deilig

Ja kjempe deilig å være i gang!! :D

Har du mye som skal bort? :)

nellie sa for siden:

Jaa. Har ca 40 kilo som skal av.. 1.7 av dem forsvant mellom i går og i dag. Var mye vann i den kroppen. Fikk barn for snart 3 måneder siden, så kroppen er vel litt i ubalanse ellers også.

1.7 kg er jo uansett konge!! Skal si du er flink som allerede etter 3 måneder er igang med dette! imponerende!
Jeg slanket meg 45 kg 2008 på denne måten.. har nå gått opp noe (tipper ca 10-15..), så nå er det skjerpings igjen!!! Men det er så utrolig moro for man ser resultater så fort med opplegget :D

Lotta67 sa for siden:

Vi er en gjeng her som beggynte cirka i september. Jeg har gått Fase 1 og Fase 2 og er nå inne i Fase 3. Etter seks uker i Fase 3 starter jeg på ny i Fase 1, så jeg følger dere! Lykke til! Og sjekk gjerne i salgs- og byttetråden om det er noe dere trenger! :-)

tinus76 sa for siden:

Er egentlig i fase 2 jeg, men etter en slappe jul, skal jeg ta t par uker i fase 1, men litt reker i salaten på jobb MÅ jeg ha :) Så litt blanding :)

Er det fort å gå opp i vekt etter det først er av? Jeg er livredd for det.
Har spist mye rart de to siste ukene, men gått opp 1 kg - og det regnte jeg med - legger jo fort på oss i jula uansett.

grotingeling sa for siden:

Hei - jeg har 3 dager igjen av en moderert fase 2, men så er jeg klar til en ny runde i fase 1 i hele januar. Har fortsatt noen-og-tjue kilo som skal vekk, så her er det bare å brette opp armene. Julen har vært "snill" med meg, kun gått opp 500g de siste 2 ukene ;). Bruker disse dagene i romjulen til å planlegge opplegget mitt for våren, ikke i detalj men mer en hovedlinje for hvordan dette skal gjennomføres.

arkine sa for siden:

blir nok fase en for meg i hele januar ,,begynner i morgen ,, i alle fall på mandag.

grotingeling sa for siden:

Da har jeg snart gjennomført min første dag i fase 1, skal snart lage meg en litt sen middag - pasta med grønnsaker i tomatsaus tenker jeg

arkine sa for siden:

jeg har begynt forsiktig i dag ,trappet ned litt så jeg slipper hodepinen
men det blir pinnekjøtt til middag i kveld
så er det slutt , blir kun produkter i hele januar

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.