nellie sa for siden:
noen som har en god Ketolysevennlig oppskrift?
nellie sa for siden:
noen som har en god Ketolysevennlig oppskrift?
Zincite sa for siden:
Siden du ikke har fått svar så lenker jeg til en med mandler - men har ikke smakt den. Ser uansett godt ut :ja: men den er på engelsk :o
nellie sa for siden:
det hørtes deilig ut, da! Egentlig så er vel stuffing for det meste type medisterfarse?
Zincite sa for siden:
Jeg har ikke så stor erfaring med stuffing, og jeg har aldri fått med medisterfarse - det må jeg bare innrømme. Fikk en gang stuffing som var både bacon, valnøtter, rømme og noe mer i - men har ikke spist kalkun så ofte :) Så dette er utenfor mitt erfaringsområde :)
frifuggel sa for siden:
Stuffingen her i huset blir laget av stekt kjøttdeig og finhakket, stekt bacon. Nammers.. :) Har tidligere laget av ris og stekt kjøttdeig, tror fint det går an å lage med jukseris også. Krydre godt med "fresh" pepper (jeg bruker en blanding med bla sennepsfrø, sukkerfri, god! Fra Santa Maria) og litt salt.
nellie sa for siden:
det blir medisterdeig og baconbiter her, tror jeg!:)
Dietta sa for siden:
Hos oss blir det kjøttdeig (egentlig karbonadedeig kjøpt i Sverige) med løk og krydder :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.