< Tilbake til oversikten

Vanndrivende, funker kamille?

Yonah sa for siden:

Jeg har klikka fullstendig på karber i jula 0g har h0vna 0pp s0m en velfødd julegris. 0g det verker i fingre 0g ankler pga vannet..

Funker det med kamille? Ap0teket er stengt, så jeg får ikke tak i kjerringr0kk. 0g jeg vi gjerne ha n0e s0m funker nå, i tillegg til skikkelig mat:cool:

Rin sa for siden:

Oi, jeg aner ikke - sikkert ikke nyttig å tipse om andre ting du ikke(?) har i hus heller, men for meg fungerer det forbausende bra med løvetann-te. :)

Yonah sa for siden:

Jeg har ikke løvetann heller, ellers hadde det ikke vært n0e pr0blem, f0r løvetann er veldig vanndrivend, 0m man klarer å drikke den:D

Kanutten sa for siden:

Drikk vann, massevis av vann! Ødemer kan faktisk oppstå av for LITE vann i kroppen.

Yonah sa for siden:

Jeg drikker 3-4liter vann 0m dagen. Jeg er blitt h0ven pga karber nå i jula. Jeg sveller 0pp med en gang jeg spiser mjøl 0g sukker. Har ellers ikke pr0blemer med vann, uten0m når jeg har vært b0rti f0r mye elektr0magnetisme..

Zincite sa for siden:

Om du har eplecidereddik kan du prøve litt i vannet du drikker :)
Håper det løsner.

Yonah sa for siden:

Det hørtes ikke n0e g0dt ut. Er det 0K å drikke? Hv0r mye da? Jeg har eplecider eddik, beste mateddiken j0.

Zincite sa for siden:

Det er smak og behag. Jeg synes det er godt, men har lest at mange må venne seg til det. Bruker ca 2ss i et glass vann jeg - dvs 2-3 dl vann.
[font=Comic Sans MS][/font]
[font=Comic Sans MS][/font]

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.