< Tilbake til oversikten

Veien fra; just chubby to thin and fab ...

ChubbyDelight sa for siden:

Jeg er drittlei av å være chubby! - valkene henger og slenger, jeg er er overstadig myk å ta på, å jeg har nådd den magiske grensen der jeg spiser 1 kilo sjokolade i uken + + + + jeg orker ikke mer! Matlei, valkelei, livstilslei, Alt. jeg har rett og slett nådd veggen hva min egen vekt angår - jeg koser meg jo aldri, for det alle andre koser seg med å nyter, har jeg fri tilgang på hver eneste dag - hele tiden... så nå er det slutt - etegildet er over, jeg skal igjen begynne på det jeg vet fungerer; trening og Ketolyse. Jeg blir glad av det. Jeg føler meg fresh, lettere til sinns og "slank".

Så jeg har startet planleggingen av det hele. trene burde jeg allerede begynne med i juleferien, slankingen tar vi 3.januar. min startvelt er vel farlig nær 105... grøss. jeg var nede i 95 i juli/august, jada.

Man kan si hva man vil - men det å kle en stor kropp mindre er ikke det letteste man gjør. å det er vel mye av grunnen til min ambivaliente holdning til egen kropp. jeg synes at former er flott og sensuelt, men jeg hater min egen figur om dagen. magen er for stor om dagen - strutter fornøyelig og stolt (hahaha). Så i kombinasjon med å få den gode selvfølelsen tilbake, har jeg veldig veldig lyst til å handle mine klær på vanlige butikker.

Drømmen er selvsagt 75 kilo - jeg er jo 1,73 så målet er litt svevende - men jeg VIL ned i en str 38/40. tid har jeg jo nok, men helst i løpet av 2010. :)

No more Chubby...

Linn H sa for siden:

Dette går bra. vi skal :heia: deg fram!

:klem:

Tror jeg nok heller må piskes frem i snøværet... Neida, dette er jo en lett diett - dessuten trenger du kun å lære å telle til 15.

marithja sa for siden:

Dette klarer du fint!! Så fort du kommer i gang og ser kiloene forsvinne så blir du så motivert at deter ikke noe problem!! Vi skal heie på deg- vi vet du klarer det, og i alle fall når motivasjonen er så sterk!! GO GIRL!! og god jul!!

ja,ja,ja... tatt frem rockeringen min idag - vrikket meg til Abba.. moro.. motivasjonen er på topp. Neste nå er å ta Før bilder av min smekre kropp. Forevige magens siste struttende øyeblikk. :)

Kitt sa for siden:

Hmmm, smart med sånn Før- bilde!
Kanskje jeg skal få gubben til å ta et skikkelig ekkelt pin-up bilde av meg til skrekk og advarsel!:eek:
Så når jeg har lyst til å gi opp, kan jeg titte på det og bli minnet om hvorfor jeg egentlig vil legge om livsstilen for godt!:p

Jada... back in busniss... gav jo opp før jeg hadde begynt, men nå er det nok en gang alvor. Jeg har nå fått tatt det berømte Før bildet. skrekk og gru og grøss og faenskap :(

Janevel sa for siden:

Masse lykke til :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.