kozpia84 sa for siden:
æ har gått ut i media og rost dette forumet. adressavisen og ukeadressa skriv om mæ i dag lørdag 19 des og mine 104 kg. les historien min for dem som får tak på adressa.
Lavkarbo for life <3
kozpia84 sa for siden:
æ har gått ut i media og rost dette forumet. adressavisen og ukeadressa skriv om mæ i dag lørdag 19 des og mine 104 kg. les historien min for dem som får tak på adressa.
Lavkarbo for life <3
frifuggel sa for siden:
Tøft at du står frem og fronte oss, da! :D Skal se om jeg ikke finner reportasjene på internet :)
nellie sa for siden:
så fantastisk :heia:
frifuggel sa for siden:
Oi, litt av en bragd du har utført!! Bøyer meg i støvet..
Photobscura sa for siden:
Frifuggel, om du fant reportasjen på nettet, kom med link, a! :D
frifuggel sa for siden:
Bare som kjøpesider www.buyandread.com/mediaport/pages.htm?date=20091219&pub=208 På tur ut nå for å raide Narvesen for utenbygds aviser :D
Photobscura sa for siden:
Shit! Du har gått ned 104 kg? Det er jo helt utrolig! :heia:
Gerd sa for siden:
Fantastisk :heia: :heia:
Supera sa for siden:
Wow! :w00t: For ett fantastisk resultat! Gratulerer! Jeg får nok ikke lest reportasjen, men skulle gjerne ha gjort det.
Edit: så nå de kjøpesidene. Hvilke sider?
Edit2: 12-16 ser det veldig ut som
Gerd sa for siden:
Her: pek over sidene, så ser du henne :D
Supera sa for siden:
Ja, spurte litt for tidlig, så jeg fant det ut selv også, hehe. Skal kjøpe når det åpner igjen senere i dag. :ja:
trillian78 sa for siden:
Teknisk vedlikehold den 20.12. I dag er det den 19. ;)
Supera sa for siden:
Fnis, d'oh. Leste det ikke en gang. "Teknisk vedlikehold", og så kom skylappene på. :flau:
frifuggel sa for siden:
Hva er det med denne byen, ingen Narvesen som fører annet enn "lokale" aviser, Dagbladet og VG ikke inkludert.. :eek: Godt man finner reportasjen på nett, da.. Skal laste ned nuh.
kozpia84 sa for siden:
takk for d alle sammen.... jeg skal kjøpe artikkeln selv
frifuggel sa for siden:
Det var en kjempefin artikkel, og en sterk historie. :klem:
kozpia84 sa for siden:
takk for d.
se og hør ringte i går da, men æ va å feira og da drakk æ så æ ba dem om i ring i morra
streber sa for siden:
E d muli å gå ned SÅ my, dæsken så flenk du har vorri:D
frifuggel sa for siden:
Kult! :D
Charlott sa for siden:
Ikke mindre enn helt sykt imponerende! :D
Sungrazer sa for siden:
Intet mindre enn helt utrolig imponerende. Du kan være stolt av deg selv, og med rette! :D Gratulerer!
Gracella sa for siden:
Kjempeflott resultat!!
Det står det respekt av!
Og det er flott at du og andre står fram med så gode resultater med lavkarbo/ketolyse/Atkins. Det er flere veier som fører til Rom, men noen er mer behagelige enn andre ;). (har ikke fått lest artikkelen)
(Jeg har nevnt i en annen tråd at jeg har "julepause" nå.... og herrefred så sulten jeg er hele tiden!! :eek:. Det skal bli deilig å komme tilbake på lavkarbo/ketolyse etter jul!!)
kozpia84 sa for siden:
lykke til:) vet kordan den følelsen e....
godt nyttår, klem:)
pleiadene sa for siden:
Slutter meg til alle grattis'ene! Jeg er kjempeimponert, leste om deg, og er full av beundring! Og så flott at du fremhever lavkarbo! Kanskje folk får øya opp. Sånne som deg skulle vi hatt mange av, som er modige, flotte og tøffe nok til å stå fram!
grotingeling sa for siden:
Intet mindre enn fantastisk!!!!! :heia:
kozpia84 sa for siden:
www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1424342.ece artikkelen på nett
Blomsterpotta sa for siden:
Sterk historie! Lykke til videre :-)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.