Eg har tenkt å kjøpe nytt armbåndsur til min. Har og vurdert Xbox, øyretelefonar, ny jakke, tastatur og mus (han er ein lidenskapelig dataspiller.) Men endar nok sannsynligvis på klokke.
Ellers finnast det jo mykje "dill" til iPhone, nytt deksel, kvalitets øyretelefonar, etui osv. Deksel med det fotballlaget han heier på f.eks?
Vi bruker heller ikke mye penger på gaver til hverandre.....vi kjøper heller litt større ting sammen som vi trenger til huset.
Men akkurat tatovering har gubben min snakket om i mange år - og siden det vil komme som en total overraskelse så gleder jeg meg til å gi ham den gaven.....
Kommer ann på hvor mye penger du vil bruke på ham det da, men jeg har i år valgt å kjøpe mobil til ham. Den er jo ikke aktuell nå siden du gav han Iphone til bursdagen, men hva med noe annet elektronisk? liker han spilling? xbox, playstation, wii?? ny dvd spiller?, mini pc? eller du kan gi ham penger eller lage et "gavekort" på tjenester du kan gjøre for han :D Bare fantasien setter grenser her hehe
Tuuuuusen takk for alle gode svar :D Kanskje noen av dere andre også har fått noen gode tips her!
Hannehk: Det blir mini PC! Det er et kjemegodt forslag! ;):) Tusen takk. Han har faktisk nevnt dette ved flere anledninger tidligere også.
Carisma: Hehe, ja, det kan nok høres ut som om jeg bruker vel mye penger på gaver til min mann... Og det stemmer nok! Vi har ikke barn, er ufrivillig barnløse, og jeg elsker å skjemme han bort :o (i mangel på å skjemme ut barn...) Han skulle egentlig få Iphonen til jul, men han trengte så sårt en telefon, så da fikk han den i førjulsgave. Mannen min er også sjømann, og i år skal han være ute i jula. Dermed blir det litt ekstra... :D
Jeg vil ønske dere en fin jul sammen med deres kjente og kjære. For det er jo det jula egentlig handler om, ikke sant? :) Ingen pakker i hele verden kan erstatte det!
Ikke bare du, men stort sett alle forslagene som kom inn. Vi har heller ikke barn, men jeg har sjelden råd til mer enn noe til en tusenlapp i gave. Og vi har middels inntekt begge to. Nå lever jeg på NAV om dagen, så i år blir det bare halvparten.... :rolleyes:
Min sambomann får gavekort til kjøp av ølbryggerutstyr.. :D meeed en liten påskrift om at han er forplikta til å lage lavkarboøl til meg. :p Men det eneste stedet de selger ølbrygerutstyr er på kondomeriet.. håper han ikke kommer hjem med noe heelt annet enn det gavekortet var tiltenkt! :rodme:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.