Hei.
Er en person som ikke orker å "surfe" så mye på nettet. Men er det noen der ute som kan komme med noen tips om hva jeg skal spise i løpet av en dag? Trener ganske mye, mellom tre til fem dager i uken. Så jeg må spise noe så jeg orker treningen. Hadde satt stor pris på om noen kom med noen gode råd til meg :)
På forhånd takk!!
Hei,
Lavkarbo er en paraply betegnelse på karbo reduserte dietter fra tilnærmet null til 150 kh pr dag. Som du skjønner så dekker lavkarbo et vidt spekter av kostholdsretninger og vanskelig å gi noen spesifikke tips uten å vite hvor du har tenkt å legge deg med tanke på kh inntaket pr dag.
Her er en genial liten innføringsbrosjyre vedrørende lavkarbo: www.lchfnorge.no/lavkarbo3minutter.pdf
Du kan lese om de ulike kostholdsretningene her: forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=6
Eventuelt bøker kan du låne på biblioteket.
Oppskriftsdelen av forumet finner du her: forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=45
I fjor var det en som samlet mange av oppskriftene i et lite dokument og det finner du her: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19503
Vedrørende oppskrifter her inne pass på at de passer til din valgte lavkarbo retning med tanke på ingredienser og antall kh.
Treningsdelen av forumet finner du her: forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25
Tusen takk for så kjapp tilbakemelding og omfattende svar. Det setter jeg pris på :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.