< Tilbake til oversikten

Årets flotteste kommentar ...

Tonemi sa for siden:

Jeg var ute å handlet julegaver i går da jeg møtte på tante og onkelen min på den ene butikken....Onkel legger merke til at jeg har gått ned masse kilo og spør hvordan det går...
Jeg svarer at det går strålende...og at jeg hadde gått ned 30 kilo.
Utrolig bra , svarer onkel....
Og da kommer årets flotteste kommentaren fra tante...
"Å ja, 30 kilo...ja,ja,men du har nå ennå masse kilo å gå ned...."
God jul til deg liksom....

mofe sa for siden:

Åh herlighet.. :eek: :rolleyes:

Hva svarte du?

Alyssa sa for siden:

Uff. Noen bare er sånn. Leter etter ufullstendigheter i stedet for å være glad for det som allerede er oppnådd. Må liksom finne en feil uansett hvor bra det er ... Men seriøst: 30 kg! :w00t: Det er jo helt fantastisk! :heia: Gratulerer! :klem:

mofe sa for siden:

Ja herlighet - gratulerer ja! Fantastisk gjort! :ja:

frifuggel sa for siden:

Noen ganger er det seriøst synd at man ikke kan velge sin familie.. Du har jo oppnådd et fantastisk resultat!! All ære til deg :klem::heia::heia::heia:

Orkide sa for siden:

Sånne komentarer kan folk få holde for seg selv.
Det står kjemperespet i å gått ned 30 kg.
Heier på deg jeg :heia::heia::heia:

Det er like dumt som når folk sier at du må ikke gå ned mere nå, og så viser vekta rundt 100 kg. Da hadde jeg lyst til å si: Hadde du latt være å slanke deg om du veide 100 kg?

Stå på videre:heia:

Rin sa for siden:

30 kilos vekttap er sånt jeg - og flere andre, er jeg sikker på - drømmer om om kvelden, helt sånn på linje med høye mørke menn og lottogevinster :cool: Du har oppnådd fantastisk mye, og det fortjener du bare skryt for!

Folk sier de utroligste ting uten å tenke seg om... tror knapt det kan finnes en familie uten minst én sånn tante. :rolleyes:

Fluke sa for siden:

Det er i sånne tilfeller "jeg er feit, du er stygg -jeg kan slanke meg :snill: " burde ligge klar på tungespissen.

Gratulerer så mye med 30 kg! :heia:

pleiadene sa for siden:

Hei! Og masse gratulerer med et fantastisk resultat! Si meg, hvordan ser tanta di ut? Tror jeg ville sendt henne et blikk og spurt "uskyldig" hva hun hadde tenkt å gjøre med SIN

pleiadene sa for siden:

obs - trykke på feil knapp, så her kommer fortsettelsen: ... gjøre med SIN kropp, og forespeile henne at hun hadde en stor jobb foran seg, enten med å legge på seg, fjerne rynker eller kanskje ta en neseoperasjon. Jo, stygt, kanskje, men jeg blir ganske illsint når jeg hører sånt! Det går virkelig ikke an! Vær stolt, du, for det har du simpelthen all grunn til! Jeg har stor beundring for det du har klart.

Lava sa for siden:

:heia: for ett flott resultat!! Du har vært kjempeflink!

Kanskje dama har noen kilo hun vil ha bort selv, dumme folk! :realmad:

Krizzi sa for siden:

Helt enig, med 157cm at det du har klart er det vi andre drømmer om …:sove:
Noen personer er bare helt hjerteskjærende i sine kommentarer, godt at de ikke er i flertall da.Men allikevel er det sånne uttalelser som gjør så smertelig vondt.
Neste gang deres treffes kan du jo takke din onkel (i din tantes påhør) for hans støtte og oppmuntrende kommentarer og fortelle at det at han legger merke til din vektnedgang gjør at du blir glad og motivert til å fortsette. Så kan du jo håpe at din tante tar poenget.
Som de andre vil også jeg GRATULERE:heia: deg med minus 30 kg :klem:!!

Furine sa for siden:

Herreminhatt, somme folk burde ikkje ha lov til å gå laus! Tenk å seie noko slikt?!
Eg trur eg ha blitt så paff og himmelfallen at eg ikkje hadde greidd å seie noko.. Slikt forventar ein ikkje av voksne folk!

Gratulerer med flott vekttap! For det er jo berre imponerande! :)

streber sa for siden:

FANTASTISK! 30 kg, ja det ER på lik linje med lottogevinst og en date med Robbie Williams liksom, men noen er fantastisk frekke når det gjelder utseendet til andre. Skulle på en opplæringsvakt på jobben for noen år tilbake, sammen med en tynn dame rundt 65 ( viste segt hun var bare rett over 50 år)Jeg hadde akkurat kommet til det 19. kg i nedgang på DEN slankekuren. Hun kjente meg litt fra før, da jeg hadde jobbet ved noen av de andre avdelingene.Nesten med det samme vakten vår startet sier hun: JØSS! Du har virkelig gått ned mye i vekt, men du har nå bra mye igjen!!! Kan bare ikke beskrive hvor lei meg jeg ble, jeg var SÅ stolt, men hun ødela det, hvertfall for en stund. Kanskje hun var missunelig pga at jeg er mye yngre og kanskje ikke har det verste utseendet????? Vet ikke jeg?

Supera sa for siden:

Huff, er det mulig? Sånne folk har det ikke bra med seg selv. Har man det bra med seg selv, trenger man ikke å rakke ned på andre.

Gratulerer med fantastisk bra resultat!

Anne sa for siden:

Ta kopi av denne tråden og send henne....så ser hun hva andre mener om dumme sjølgode damer.:cool:

Gratulerer med fantastisk resultat. Beundringsverdig:klem:

Dietta sa for siden:

Gratulerer med fantastisk nedgang :D
Tror slike komentarer rett og slett bunner ut i misunnelse jeg....... ;)

Tonemi sa for siden:

Hei igjen,

Takker for alle utrolig flotte tilbake meldinger. Det varmer:D

Denne kommentaren jeg fikk fra tanten min klarte selvfølgelig å ødelegge dagen min... Men etter mye sinne og irritasjon fant jeg ut at HUN ikke er verdt det.
Jeg skulle vel egentlig bare ha sparka henne leggen og sagt "kilo kan man bli kvitt....værre med DUMME folk!"
Det er vel en grunn til at jeg aldri har likt henne i utgangspunktet...

somaya sa for siden:

Du har all grunn til å være stolt av deg selv, ikke bry deg med den frekke tanta di, hun burde ha visst bedre enn å komme med en slik kommentar, herlighet altså.

Grattis med 30kg ned, det står det respekt av!

Kanutten sa for siden:

Grattis med nedgang! :heia: Tante er nok bare råmisunnelig... :lol:

Sungrazer sa for siden:

Utrolig bra nedgang! Det er helt topp! Stå på! :D

Nynne sa for siden:

De gangene jeg har tid til å la hjernen tenke FØR jeg svarer, ville et klassisk svar fra meg vært: Nå vet jeg ikke hva du prøvde å oppnå med den kommentaren tante, men det gjorde meg skikkelig lei meg. Det var ikke noe hyggelig sagt.

hehehehe, jeg liker å spille på samvittigheten. Og tar de det ikke til seg- nei da får det bare være :)

paprika sa for siden:

Herregud! Er det virkelig mulig?! Hva er det med folk?

Zillah sa for siden:

Tanta di liker å sjå glasset halvtomt ho, ja. Ho må jo ha eit trist liv.

-30 er kjempeflott, Tonemi :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.