< Tilbake til oversikten

Proteinpulver uten søtstoff

Øystein sa for siden:

Jeg har begynt med styrketrening og ønsker å ta proteinpulver som kosttilskudd. Men er veldig skeptisk til kunstig søtstoff, ønsker ikke å bli avhengig av det igjen.

Finnes det et bra proteinpulver som jeg kan ta ifm trening, uten tilsatt søtstoff?

somaya sa for siden:

Soyaprotein med nøytral smak er ikke tilsett søtstoff såvidt jeg kan se (correct me if i'm wrong), men smaker ikke så godt. Jeg laga meg en smoothie med soyaprotein i før trening idag og det gikk greit å drikke, men jeg kjente litt av smaken alikevel, men det var drikkendes altså!

Homer Simpson sa for siden:

Hvorfor det?
Er det ikke bare å spise mer god mat? Biff, egg osv

Licota sa for siden:

Det er vel noen ganger litt lettere å slenge i seg en proteinshake når man kommer hjem fra trening, enn å begynne å steke biff og koke egg. :) Greit med variasjon dog.

Bulldog sa for siden:

De fleste store produsentene har en variant av proteinpulveret sitt uten tilsatt smak. Se om du finner noe [url]www.gymgrossisten.com[/url]

Soje sa for siden:

Nutrisport 90+ Vegan og Danlab 100% Whey er begge uten noen form for tilsetning og ganske nøytral på smak.

Equilibrium sa for siden:

Har selv brukt diverse produkter (Prozyme, Kreatin, Fres og Brenn) fra Tech Nutrition og må si at disse holder høy kvalitet! Prozyme proteinpulveret smaker godt og fungerer helt fint for meg. Dog litt overpriset!?:boxing:

Øystein sa for siden:

Det er ei stund siden nå, men jeg endte opp med denne fra www.bulkpowders.co.uk. Er veldig førnøyd med denne!

Smaker helt greit til å være uten smak :rolleyes:

Mener prisen også var bra! Men finner ikke igjen kvitteringa så husker ikke heølt hva det kom på. Slapp ihvertfall brev fra tollvesenet :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.