< Tilbake til oversikten

Jordbærsyltetøy med kun 5 g karb.

Lindakristin sa for siden:

Heisann dere!
Har til nå bare lest og lest innlegg fra andre skrivere i forumet, men nå måtte jeg virkelig dele denne gledelige nyhet. På Eurospar i dag fant jeg:

Heistad jordbærsyltetøy lavkalori med bare 5 g karbohydrat pr. 100 g.

mmmmmmmmmmmmm....jordbærkrem!
:):p;)

Carisma sa for siden:

Vær obs på at den inneholder ganske mye søtstoff og kan hindre vektnedgang for endel. :o

Lindakristin sa for siden:

Ja, det står innholder søtstoffer, men ikke hvike søtstoffer. Blir bare å bruke det en gang i blandt... ett tynt lag på ei tykk osteskive, eller litt i krem til helgekos :)

Eirorinon sa for siden:

Ah, herlig! Har sykt lyst på vafler med rømme og jordbærsyltetøy, så da skal jeg prøve den der etter hvert :)

lillemeg88 sa for siden:

dette er en gammel tråd - heistad sitt syltetøy har desverre gått ut av produksjon..:( men det finnes noen lett syltetøy, "lerum utan tilsett sukker", og "nora uten tilsatt sukker". Lerum er noe lavere på karbene tror jeg, men begger har mer enn heistad sitt :(

nøtta sa for siden:

ja også har det kommet en ny type lowcarb syltetøy som selges på helsekosten, blåbær og jordbær syletetøy :) merket heter isis.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.