Julegaver ja, der sliter litt sjøl. Men skal vi se ... Foreldre som har alt ... Hvis de liker musikk, kan du kanskje finne en cd de ikke har, av noen de liker? Eller en bok? Ellers pleier jeg og broren min å kjøpe vin, kaffe og ost eller noe annet som vi vet vedkommende liker.
Til søsteren som nettopp har kjøpt leilighet må det vel være perfekt med kjøkkenting feks? Det ble jeg i hvert fall veldig glad for å få når jeg flyttet. Eller andre ting til leiligheten, spørs jo hva de har fra før og sånt.
Takktakk:)...Har en sånn ting med at det skal ligge en tanke bak alt jeg kjøper...
Ikke bare kjøpe for åkjøpe liksom..Det sk være noe spesielt...
Mamma og pappa reiser en del-mye med buss,så blir nok noe i forbindelse med det tenker jeg..
Så var det sykkelveske da...Har sendt Mail oooveralt for å prøve å få tak i veskene de selger på den nederlandske siden til Kitch Kitchen...ikkeble hell enda;(
Fikk tak i ei fantastisk snill dame også, som har butikk...ho kunne kanskje kjøpe inn det jeg ønsket meg:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.