< Tilbake til oversikten

Forberedelser

kala sa for siden:

Hva anbefaler dere at man gjør siste uka før man starter på Atkins? Regner med at man ikke skal gjøre sånn som meg å proppe i meg alt man ikke kan spise senere:rolleyes: . Lønner det seg med nedtrapping?

Aline sa for siden:

det er vel litt forakjellig, jeg trappet bittelitt ned... men første gang jeg prøvde meg på SB så brukte jeg dagen før fase en på å spise kake...... kremt klarte ikke å gjennomføre heller, da....

nå begynte jeg induksjonen 1. januar. og dagen før spiste jeg både litt kake, snop og litt potet. og det går greit. tror nok mest man må forberede seg mentalt!

lykke til!!!! :)
:klem:

smosje sa for siden:

Jepp, signerer aline her - tror at det mentale er viktigst. Ellers er det jo forskjellig fra den ene til den andre. Litt som å slutte å røyke - noen klarer det på dagen om viljestyrken er bra nok; andre må trappe ned først.

Lykke, lykke til med induksjon!! :)

mofe sa for siden:

Trapp ned som det passer deg.. Kutt kraftig ned på kaffe og søtsaker, f.eks? :) Da blir det lettere med de første dagene på induksjonen :) Slutt f.eks å spise ris og pasta og brød :)

Fedonisten sa for siden:

Kanskje en nedtrapping og en opptrapping i kombinasjon kan være lurt?

Nedtrapping på karbo-ting du spiser en del av som du VET ikke er så bra? (kake, godteri, brød, ris, poteter, brus, øl osv.)
[color=blue][/color]
Opptrapping på positiv mental visualisering og fysisk aktivitet?
[color=blue][/color]
Jeg tror dette er lurt, og jeg tror at det mentale er helt avgjørende her.
[color=blue][/color]
[color=blue][/color]
Lykke til - dette klarer du!
[color=blue][/color]
:klem:

Nille sa for siden:

Signerer på alt som er skrevet her jeg :)

I tillegg vil jeg si at Å FORBEREDE seg er noe av det aller viktigste for å lykkes. Lese boka (bøkene) -planlegge. Renske skapene for ekle karber. Fylle opp med tillatte matvarer.

Vær nøye de første 14 dagene. Det er bare 14 dager ! Da er grunnlaget lagt for å lykkes videre ! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.