Iset sa for siden:
Noen sier det er de "engelske variantene" av Atkins, men de er jo helt like utenpå, det er jo Atkins-merket?? Jeg trodde de hadde "copyright"? Jeg skjønner ikke helt dette... :confused:
Iset sa for siden:
Noen sier det er de "engelske variantene" av Atkins, men de er jo helt like utenpå, det er jo Atkins-merket?? Jeg trodde de hadde "copyright"? Jeg skjønner ikke helt dette... :confused:
HP sa for siden:
De engelske er EU tilpasset, og det er nok disse som kommer her. :snill:
Og for min mage utgjør det en enorm forskjell... desverre... :(
Iset sa for siden:
Så det ER Atkins-merket, men de er bare tilpasset EU? Hva vil det si? Hva er forskjellen?
HP sa for siden:
Forskjellen er regelverk for næringsmiddelproduksjon. ;)
Og for min del betyr det at de engelske gir meg en sur, seig mage - mens den amerikanske er helt ok.
mofe sa for siden:
grattis med ditt innlegg nr. 2500 HP! :)
HP sa for siden:
Atkins er et merke akkurat som Levis, Diesel, Dell, HP, Creative, men som med alle disse andre merkene så er det ulike produsenter som produserer varene etter ulike standarder. Måler det opp til merket - her Atkins, så blir produktet et Atkins produkt ;)
Prisen inkluderer royalties til Atkins, mens i Norge er det Midelfart som står for produksjon og markedsføring. ;)
HP sa for siden:
Takk! :D 2502 nå ;)
HP sa for siden:
Nå sitter jeg med Norske (Danske&Svenske) atkinsprodukter i hånden, og der står følgende:
Produsert i Nederland for Atkins Nutrtionals (United Kingdom) Ltd. ;)
Så det er de britiske produktene, og ikke de amerikaske som nå selges i norge. :)
Iset sa for siden:
Så dumt da.... Det blir jo litt feil, siden det er sånn forskjell på næringsinnholdet. At mange blir dårlige av de britiske. :eek: Jaja jeg ble iallefall ikke dårlig, heldigvis. Men det er helt utrolig dumt...
HP sa for siden:
Også er ikke disse vitamin- og mineralberiket... Det er de amerikanske Advantage Barene.
Iset sa for siden:
JA det stusset jeg på da jeg leste bakpå barsene. Måtte tenke litt da, mente å huske at de VAR vitamin- og mineralberiket, men det stod ingenting på disse. Herreguuuuud så teit!! Nå ble jeg utrolig skuffet!!! :mad:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.