Får vi bakemix med den engelske varianten, skal jeg være glad.. :)
Jeg vet ingenting om Splenda, annet enn at virkestoffet sukralose er godkjent fra og med 1. februar.. Treige, treige byråkrater som bruker lengre tid enn de egentlig har lov til :)
Fikk akkurat en diger pose med Splenda fra broren min i USA - med mengde søtstoff tilsvarende 2,5 kg sukker....... men den veier nesten ikkeno ! Kult !
Nå skal jeg lage marsipan.......:p '
kan vel lage det fordi om jula er over vel ??? :sikle:
Litt mer om Splenda: Det har vært på markedet i Canada og i Australia i årevis før det ble godkjent i USA, og er det søtstoffet som forfatterne av Protein Power Lifeplan anbefaler. De advarer forøvrig mot Aspartam (NutraSweet), som er mye brukt i norske lightprodukter.
Den engelske varianten?? Trodde det var de amerikanske, det er jo akkurat de samme jeg har pleid å bestille fra Atkins-shop.... Smakte helt likt og....
.. Og når jeg forhørte meg i slutten av denne uka, så fikk jeg høre at logistikken er kaos, Midelfart har ikke de fleste varene på lager og det er helt usikkert når de faktisk vil komme inn (dama forsøkte å praie EuroDiet på meg isteden).
Var Lifebutikk jeg var på.. Har dere fått inn bakemiks og alle produktene på den lista? (jeg fikk se utvalget av varer som skulle komme totalt når jeg var innom).
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.