< Tilbake til oversikten

Trenger hjelp

cassandra80 sa for siden:

Heisann:)
Er ny her,og for dere som har vært her en stund kan dere hjelpe meg og sette opp en meny over hva dere spiser pr dag?:)
Er litt grønn på dette enda..Har dere en bok å anbefale?
Er også ganske avhengig av pasta,egg,brød etc,hvordan var det å kutte dette ut?:confused:

camryn sa for siden:

Heisann!

Eg og er ny her. :]
Eg har eit par lindberg bøker, men har tenkt å kjøpe ketolyseboka snart, trur det er lurt! Den selgast på nett (ketolyse.no), hos div bokhandler og på enkelte Menybutikker etter det eg har forstått.

Eg starta for fire dagar sidan, kutta pepsi max samtidig, er nok den eg savner mest. :D
I dag hadde eg første middag der eg virkelig sakna potet, pasta eller ris... men det blir nok ein vane. Den største forskjellen blir at eg må rekne meir fisk/kjøtt per middag enn før, pluss at eg no lærer meg å like brokkoli. ;)

Egg kjem eg nok til å ete døgnet rundt, og det finnast gode "brød" oppskrifter her inne, søk litt rundt. Eg har nettopp laga Karins Beste og det var jo brød på orntli!

Rin sa for siden:

Egg skal du vel ikke trenge å kutte ut med mindre du er allergisk. :p

cassandra80 sa for siden:

Nei gudene må vite hvor jeg fikk egg i fra:D:D

Vettel sa for siden:

Til lunsj og mellom måltider tar jeg rett og slett agurkskiver og har pålegg på. Får liksom brød-følelse uten brød. Og veldig enkelt!

Ellers er ostekjekt nyydelig. Min favoritt! Sjekk i oppskriftforumet.. Ostekskiver på full guffe i micro, sprø og god!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.