Vi har jo den store filmtråden, såklart vi trenger en favorittsang-tråd!
Jeg hører omtrent ikke på mp3ene mine lenger, siden de er fra 2007 og tidligere, ikke veldig oppdatert med andre ord!
Så iallfall jeg trenger artist og sang-tips!
Min favorittsang for tiden er Bad Romance av Lady Gaga. Jeg digger den dama! Pokerface, Just dance, Lovegame og Paparazzi er også dødsbra, den dama kommer til å bli større enn Madonna, tror jeg :ja:
Ellers har jeg oppdaget en ny artist, som kaller seg Marina and the diamonds. Hun har ikke kommet med så mye med noe enda, men "I am not a Robot" er kul, og spesielt "Mowglis Road"!
Hallelujah av Kurt & Co er jo også utrolig spesiell..
M.J med "This is it"
Queen med "who wants to live forever"
Queen med "Barcelona"
Kenny Rogers med " the gambler"
Pink Floyd med " wish you were here"
Pink Floyd med "Time"
Åhhhh - det er så mange.....
Pink Floyd - Comfortably Numb
George Michael - Praying for time
Tina Turner - Foreign Affair
Rod Stewart - Sailing
Robbie Williams - Let me entertain you (blir alltid glad av å høre denne)
Pink Floyd - Mother
Da anbefaler jeg deg å rote frem Jeff Buckleys versjon. Kurt & Co er bare en blek kopi i forhold. Leonard Cohen (originalartisten) kan forøvrig heller ikke matche Buckley.
Ellers er jeg veldig svak for Kents "Duett", og i disse juletider: "Wintersong" med Sarah McLachlan.
Fin sang. :snill: Likte "The Show" bedre da. Men det var fortsatt ikke helt min stil, litt for popete.
Last.fm sier at den sangen jeg har hørt mest på siden høst 2004 er "Stabilo - Flawed Design". 218 ganger til nå. Nå blir det snart 219. :snill: Fine, fine sangen!
Jeg synes "Soulmate" med Natasha Bedingfield er fantastisk nydelig.. kanskje spesielt for de med kjærlighetssorg eller de som ønsker en kjæreste. (Jeg er heldigvis nettopp ikke lengre en av dem :love: )
Alt til sin tid og steming, humør og situasjon:rolleyes:
Men Bad, av U2....Åh....
Jeg er en by, av anne grete preus
nothing comperes to you, sinahead o`connor
whats up med 4nonblonds:D
Musikk beskriver så stemninger..det er rart..jeg har noen sanger jeg ennå ikke orker å høre på etter kjærlighetsorg da jeg var ungdom. Blir nesten kvalm av når låtene kommer..Og det er jo egentlig bare morsomt nå men sangene bringer frem rare følelser:rolleyes:
Dere som like Gabriella, Katy Perry og slik musikk, prøv The Baseballs :) Kule cover!
De ligger på Spotify.
Ellers har jeg helt dilla på denne for tida: Caravan Palace – Suzy
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.