< Tilbake til oversikten

En "livreddende" maskin for søthungrige!

søtmons sa for siden:

Ketose-kuren ble uendelig mye enklere etter at jeg oppdaget denne iskremmaskinen hos Euronics:
www.euronics.no/Produkter/Til-hjemmet/Andre-smaaapparater/DeLonghi-ICK5000-Iskremmaskin

På bare 20 minutter lager den den herligste iskrem som tilfredsstiller mitt søtbehov totalt! Hvis man bruker fløte, eggeplomme og splenda som basis er det bare å tilsette sine yndlingsingredienser. Min favoritt er kaffeis (basisen tilsatt en espresso) og jordbær (basis+jordbær evt syltetøy)

Jeg syntes maskinen var nokså dyr til å begynne med, men så uunnværlig den har blitt hos meg har det definitivt vært verdt det!!!:p

heltny sa for siden:

Siden det er jul..:rolleyes:

--men hva er Grete roede/ketose? filosofien fungerer det? er det ikke stikk motsatt?

Charlott sa for siden:

Tror så gjerne det blir lekkert! :p

Men et OT spørsmål, ser det står ketolyse/ grete roede i boksen din, hvordan kombinerer du det? Alltid artig å få litt nye vinklinger :)

søtmons sa for siden:

Hehe, når jeg ikke er på Ketosekuren prøver jeg å holde meg til Grete Rode. For å være ærlig er det nok den jeg historisk sett har hatt mest suksess med, det går bare så innmari sakte og så må jeg kutte veldig ned på ost og andre meieriprodukter som jeg bare elsker! Når jeg går på Grete Rode spiser jeg karbohydrater gjennom grovt brød/speltbrød eller fullkornspasta (i tillegg til grønnsakene da!)

heltny sa for siden:

Hørt om fedon Aleksander Lindberg? Tror han passer deg veldig godt!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.