Endelig i gang igjen.
20 min rockering.
55 min deilig tur ute i det snehvite julete landskap.
40 min yoga og muskeltrening:-)
" For meg er denne tråden kun for å få innspirasjon til og trene, til og ta tak i meg selv også de dagene jeg ikke har lyst, for det er litt ekstra dytt at man skal skrive det inn her:-)"
(Ndure, dette er i all hovedsak en tråd for motivasjon og for å opprette gode vaner, ikke for prestasjon. Vi er mange som trenger en dytt bak og et mål å gå mot når det kommer til mosjon og trening. Vi er også bare i konkurranse mot oss selv, siden vi setter våre egne mål og da lurer vi også bare oss selv om vi rapporterer for mye tid eller om det ikke var "effektivt " nok. Det finnes en annen tråd her hvor man kan rapportere litt mer om HVA man har gjort :))
I´m back, I´m back.....hadde sikkert veldig godt av noen dagers treningsfri, for i dag var formen på topp,og alt gikk lett og fint:-)))
Deilig :)
20 min rockering,
30 min yoga og muskel,
40 min deilig frisk rask gåtur:-)
Ble ikke tid til trening i går, men i dag fikk vi gått oss en herlig tur på 55 minutter:-) Blir ikke lett og nå målet med alt dette julestresset...men vekta var 900 gr ned på en uke så det skal ikke klages:-))) Fin julegave til meg:-) Neste veiing om en uke...spennende:-)
Søndag:
Snømåking - 30 min (Dette fører jeg opp som trening, hold på i over en time, men effektivt 30 min vil eg tro. Svett i går, stiv og støl i dag :) )
830/1000
Grunnet en nokså slitsom uke, men sykehusopphold i familien hvor vi har dratt på besøk hver dag så har det blitt lite trening denne uka som har gått.
60 minutter rask gange i solskinnet......
og siden det var så utrolig deilig og være ute, ble det overaskende 60 minutter skitur også:-) Akuratt passe runde:-)
Bytta ut beina med ski, siden det er deilig vinter i Norge om dagen:-)
60 minutters skitur
30 minutter yoga og muskeltrening på wii
20 minutter med rockeringen.
Et par dager nå har treningen vært utrolig lystbetont:-))
60 minutters skitur i dag, i strålende solskinn:-) Deilig:-) Litt travel dag, så rekker/orker nok ikke mer i dag , men er fornøyd med innsatsen lell:-)
Siste dag i desember, og en god treningsøkt sånn på tampen.
30 min på wii, muskel og yoga.
20 min rockering
90 min skitur.
Nådde ikke målet på 2800 min i desember, mangler 393 minutter....men er fornøyd med innsatsen likevel. De dagene jeg har hatt treningfri, har det vært fornuftig :-)
Takk for godt treningsfølge i Desember:-)
Håper vi alle sees i en ny tråd i Januar 2010:-)
GODT NYTT ÅR:-)
Må si uansett om vi har nådd målene våre eller ikke, så har vi alle gjort en strålende innsatts:-) Gratulerer til oss alle:-)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.