Jeg har det også slik. Må liksom minne meg selv på å spise, for har ikke den samme sult/metthetsfølelsen som før. Har faktisk nå problemer med å skille mellom sult og metthet – høres helt merkelig ut. :o Så jeg tror faktisk ikke jeg får i meg nok mat om dagen – ihvertfal ikke fett.
Men det er vanlig å ikke være sulten?? Jeg synes aldri jeg er sulten lenger--- Det romlet litt i magen her for noen dager siden, men det virker jo som om jeg kan gå i timesvis uten å være sulten, så jeg må vende meg til å spise hver 3 time...
Takker for oppklaringen... Og så over til neste spørsmål som kanskje skal over i en annen tråd ... Når jeg trener skal jeg tilføre kroppen proteiner før og etter? Igjen gjør det av gammel vane fordi musklene ( tradisjonelt) skriker etter næring. Ikke at jeg har hørt det skrike:-) men ønsker å prøve å stramme opp/ bygge samtidig som jeg går ned. Noe som sies å være mulig i ketose ???
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.