krokodillen sa for siden:
Nå har jeg handlet kakaosmør, kakaomasse og noen søtningsstoffer - og vil gjerne ha flere oppskrifter på sjokolade! Noen som har / vet om nettsteder?
krokodillen sa for siden:
Nå har jeg handlet kakaosmør, kakaomasse og noen søtningsstoffer - og vil gjerne ha flere oppskrifter på sjokolade! Noen som har / vet om nettsteder?
Pearl sa for siden:
[url]www.okosjokolade.no/oppskrifter.html[/url]
MiaM sa for siden:
Hei, har ikke noe svar til det du spør om, men jeg lurte bare på om det er mindre karbs i hjemmelaget konfekt, og i så fall, hvilke ingredienser har man ´lov´til å bruke?
legger ved en link til framgangsmåte:
kakedesign.blogspot.com/2009/11/hvordan-lage-konfekt-med-transfer.html
Yonah sa for siden:
DU kan lage marsipan selv, med sukrin eller splenda s0m søtning 0g gjerne mindre enn du gjør til vanlig. Blir veldig g0dt uansett. 0g utenpå kan du bruke sukkerfri sj0k0lade fra sukkerfritt, eller feks 86% sj0k0lade. De mønstrene var stilige, vet du hva mønsteret er laget av.
Yonah sa for siden:
Jeg lager slik de beskriver på øk0sj0k0lade, men har gjerne i mere c0csa, krydrer med chili, eller kanel, ingefær 0g nellik.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.