< Tilbake til oversikten

Isj - det var godt

Sungrazer sa for siden:

Har nettopp spist en halv hjemmelaget pizza med bunn laget av vanlig grovbakstmel. Fyllet var pastasaus, hvitløk, paprika, champinion, sjarlottløk, skinke og cherrytomat samt godt med fet ost som topping. Jeg brukte olivenolje, vann, salt og fersk gjær til deigen.

Kom til at det ble sånn grovt regnet 50 karbohydrater på den halve jeg spiste. :) Godt var det ihvertfall med ordentlig hjemmelaget pizza.

Sungrazer sa for siden:

Og usj - det var ikke så godt i dag. Ganske uvant for magen ja, så nå er jeg tilbake på lavkarbo igjen. Noe som også var meningen. Har begynt å fryse på føttene igjen, som etter sist lørdag da jeg også spiste mer karbo enn vanlig. Det ble belønnet med 1,2 kg ned i løpet av uken. :)

frkprym sa for siden:

Huff og huff. Har tenkt på det i forhold til jula. Skal ikke tenke på maten på DEN dagen, men så tenker jeg at - jeg vil jo ikke være dårlig på julaften, eller første juledag, av alle dager! Så da må man vel tenke på hva man spiser da også?

Håper du er bedre i dag.

Sungrazer sa for siden:

Tror nok det kan være lurt, ja. Jeg er ikke direkte dårlig i magen, men føler meg oppblåst og har litt småknip i magen. Uvant etter å ha spist lavkarbo i vel 3 måneder nå og hatt så fin, om enn litt hard i magen.

Det var godt med omelett til frokost i dag ihvertfall! Tror nok jeg skal holde meg til fett, kjøtt, grønnsaker, nøtter og mørk (les: 90%) sjokolade i jula. :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.