Nå MÅ jeg komme igang igjen. Jeg er helt uten "guts" for tiden. Vet ikke hva som hindrer meg i å få orden på kostholdet igjen?????
Jeg tror faktisk jeg har fått karbo på hjernen. Jeg KVIER meg for å starte opp med Atkins igjen, enda jeg var så fornøyd med det. Og jeg var fornøyd med at vekta ikke var gått opp så mye. DET kommer ikke til å vare, skal jeg spise snop hver kveld.
Så ta på dere beksømskoene og SPARK!!!! Fortell meg at jeg er tåpelig og rusk litt opp i meg! :D :D :D :D :D :D
Tåpelig er du jo ikke, Mam - det er vel bare sånn vi alle er!!?? Her er da likevel noen spark som du ba om. (Jeg trengte det selv for å komme igang med trening, ---og det hjalp) Lykke til!
kan kjenne meg igjen der ja,alle har vi vel hatt perioder som ting ikke blir helt som vi vil......
så her kommer et skikkelig spark i rompa til deg...........se å få rompa i gir nå....lykke til,,,,stå på,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ta en dag om gangen,,kansje lettere da........
Skal ikke sparke noen som ligger nede, så jeg nøyer meg med å si:
Gi deg selv og tempelet ditt (kroppen assa) to dager på atkins, og alt snopesug er borte igjen.
På lørdag er du helt inne i systemet igjen.
Jeg har titta litt påm både journalen din og på MUPen din.
Du var "lykkeligst" og gikk mest ned når du var flink til å trimme......Kanskje du skal trappe opp trimmingen(gåingen) først, også kommer lysten til sunnere kost hakk i hæl?
Les MUPen din igjen så ser du hva jeg mener...
Nå er hverdagen her for fullt og jeg tipper du kommer igang igjen jeg. Jula kan være en "plage" for mange av oss..mørketida likeså.
Friskt mot vennen....På'an igjen:D
Signerer på Annes, men legger til litt : Begynn i morgen den dag. Ikke utsett noe. Tøm skuffer og skap for karber du ikke kan lavære å spise. Etter et par dager er snopesuget borte. Det som Gunnar sa er riktig - og DJW er enda et godt eksempel på at det er sant !
Så få raua i gir og sett igang !! :D
Som jeg sa sist, - vi er her og passer på deg vi !!
Vil ikke sparke deg, Mam, prøver heller å friste deg med gulr... ehrmm stangselleri kanskje? Og så kan jeg ri litt på kjepphesten min i tillegg. :p
Du er sikkert blitt inspirert på matfronten allerede, så jeg prøver en annen vinkling: Hvis du kommer i gang med styrketrening, og trener så hardt at du blir skikkelig støl, kan du kooose deg med å tenke på at da driver kroppen din og produserer veksthormon. Det er rene ungdomskilden og virker inn på alle deler av kroppen. Husk at du får ikke bare fine muskler av å trene styrke, du får også sterk beinbygning, sprekere hjerne, senere overgangsalder og nydelig hud! Det er vel litt av en gulr... ehrmm stangselleri, vel? :D
Ooioioi, jeg tror det er flere som har lyst til å begynne å trene litt her! :_plystre:
Ser stangsellerien sveve langt der fremme!!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.