Nutta sa for siden:
Jeg har fulgt ketolyse en stund, og det har gått helt fint. Nå begynner jeg å føle meg uvel. Jeg har ikke hatt regelmessig menstruasjon de siste åra. Etter at jeg begynte med lavkarbo kosthold, har jeg hatt to menstruasjoner (i Juli og August) etter det har det vært ikke skjedd noe.
Iallefall... nå den siste uka har jeg hatt stikkinger i sia - altså ved hoftene, jeg har hatt vondt nederst i magen og i korsryggen. Jeg er ekstreemt trøtt. Og igår kveld hadde jeg hodepine, noe jeg ellers aldri pleier å ha. Idag når jeg skulle ut - begynte jeg å få skjelvinger i beina. Og jg ville bare legge meg nedpå. Nå har jeg ligget i sofaen en stund, og jeg vil bare sove.
Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver her. Men jg har lurt på om jeg har vært gravid så mange ganger. Og jeg har brukt så mange penger på tester. Og nå tenker jg at kroppen spiller meg et puss igjen. :(
Jeg lurer på.. er det noen andre her som har blitt uvel etter en stund med ketogent kosthold? det skjer jo veldig mye med kroppen hormonelt når en endrer livsstil sånn?