abonnere på underfora #1 mofe sa for 20år siden: Nå har jeg altså funnet ut at man kan abonnere på forum også, altså underforum, og ikke bare på tråder.. det er jo genialt! :) (det hadde vært så typisk nå hvis det bare er meg nå som har funnet det ut, mens alle andre har visst det hele tiden) :o #2 Aline sa for 20år siden: takk!!!!!!!! :D jeg visste det heller ikke :) :):) :klem: #3 HP sa for 20år siden: Jeg visste det ... :p #4 mofe sa for 20år siden: Ikke så rart det da, luringen, du er jo Sjæfen! :p #5 elian sa for 20år siden: Hm.... Abbonere? Hvordan gjør man det?? På NM kan jeg bare klikke på kontrollpanell og få frem alle diskusjoner jeg har deltatt i.... Her skjer ikke det.... :rolleyes: #6 Aline sa for 20år siden: joda, hvis du klikker på abonnerte tråder...? tror jeg ;) #7 mofe sa for 20år siden: trykk på "trådverktøy" øverst i en tråd :) #8 Aline sa for 20år siden: eller trykk på "alle abonnerte tråder" rett under boksen med nye abb tråder :)
#1 mofe sa for 20år siden: Nå har jeg altså funnet ut at man kan abonnere på forum også, altså underforum, og ikke bare på tråder.. det er jo genialt! :) (det hadde vært så typisk nå hvis det bare er meg nå som har funnet det ut, mens alle andre har visst det hele tiden) :o
#5 elian sa for 20år siden: Hm.... Abbonere? Hvordan gjør man det?? På NM kan jeg bare klikke på kontrollpanell og få frem alle diskusjoner jeg har deltatt i.... Her skjer ikke det.... :rolleyes:
#8 Aline sa for 20år siden: eller trykk på "alle abonnerte tråder" rett under boksen med nye abb tråder :)