< Tilbake til oversikten

Mengde av div oppskrifter

nordlendingen sa for siden:

Hei.
Jeg er ny i dette gamet med lavkarbo. Har gått ned 25 kg med Grete Roede og den siste tiden med bruk av mindre karbo.
Jeg har prøvd forskjellige oppskrifter som jeg har funnet her.
Kan noen gi meg tips på hvor mange av ost- og skinke muffins man spiser til frokost/lunsj?
Hva kan man ha i CC, og mengde?
Hvor mye fisk kan man spise til middag, sånn ca g.
Jeg vet at i lavkarbo så regner man ikke vekt, men det er bare litt sånn pekepinne for meg.

Mvh

nordlendingen.

PS: et supert sted dette her:)

frifuggel sa for siden:

Avhenger jo av om du har laget dem i store eller små former. Og om man er vant til store eller små måltider.. Spiser lite sånt, siden jeg kan reagere på egg, men en, stor, muffins var nok for meg til frokost. (Av de som er laget i amerikanske muffinsformer.) Men, så er jeg heller ikke spesielt flink til å spise frokost, vanligvis. Kan ikke gi et bedre svar, dessverre!
CC er kjempegodt med noen bringebær, eller med kanel og ørlite stevia (andre søtningsmidler er nok mer vanlige)
Fisk spiser jeg til jeg blir mett, null karbo.. Blir sånn ca 2 filetstykker av laks, for eksempel.
Lykke til :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.