:D:) hei alle!
Begynner ketolysekuren i morgen. Boken er lest- stix'ene kjøpt inn o g vitaminer & minraler er underveis. Har ikke de største forventninger - men skal gi 100 % - og da burde dette gi resultater dersom det er så bra som alle sier? Har stagnert de siste 2 år, har nå 15 kilo å miste. Er spent på om resultatet. Dele erfaringer?
Jeg har gått på ketolyse i litt over 3 uker og har nå - 5 kg. Var litt skeptisk i begynnelsen, tanken på fett som største næringskilde var ikke normalt for meg, men nå ser jeg at det faktisk fungerer.
Vi har en november tråd her inne som man kan henge seg på. Her har vi samlet mange som startet i november og legger inn veiing og annet som vi finner interessant.
Så mange svar- så morro! :D
Merker at jeg faktisk ikke er så sulten som jeg trodde jeg skulle bli.. Nå skal jeg ut å kjøpe badevekt - og lage en sånn vektprofil sak :)
Så flott at du skaffer deg vekt. Før start er det lurt å ta alle vitale mål med målebånd også. Slik kan man se om man går ned i cm i tillegg.
Jeg er faktisk litt avhengig av vekta til tross for at jeg prøver å holde meg til veiing en gang i uka. Har ikke greid det i det siste og veier nesten hver dag.:o
Du er jo godt i gang! Jeg har kastet meg inn i dette, men har ikke bok eller noe.... Ser jo at jeg må kjøpe meg en vekt også, man vil jo se resultatene i tall :D
I morgen er det på biblioteket og finne bok, skrive opp oppskrifter og handle mer mat, og etterhvert stix.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.