< Tilbake til oversikten

I morgen er min første dag

m.f sa for siden:

Boken er lest og stix'ene er kjøpt inn :) Vitaminene og mineralene er underveis. Jeg er kjempe spent og gleder meg til å se resultater!
;) Vekt og mål må jeg oppgi i morgen , da jeg har glemt å kjøpe badevekt :eek: :confused: - håper fler som er nybegynnere vil dele tanker og erfaringer med meg:)
m.f

Tutte sa for siden:

Masse lykke til :)

Dietta sa for siden:

Lykke til :):):)

m.f sa for siden:

Så mange svar! tusen takk alle- :)

bondetuppa sa for siden:

Ønsker deg lykke til :klem: Husk å være tålmodig, det er individuelt hvor fort en får resultater. Hold motet oppe selv om du føler det går "tregt".
:blomster:

Linda Kristin sa for siden:

Lykke til med kuren.
Føler du deg litt nede en dag så husk at vi er her for støtte og motivasjon :)

m.f sa for siden:

Takk takk :) det vil jeg helt sikkert kunne trenge!

Krizzi sa for siden:

Du er kjempe modig som begynner nå når alle julebord og fristelser har høysesong.
Jeg ønsker deg kjempe lykke til m.f :heia:

m.f sa for siden:

takk takk - håper jeg klarer meg :)
må prøve å finne en middelvei, må jo ikke spise alt en ser på koldtbordet heehe

jaaspes sa for siden:

Jeg er også nybegynner! Begynte mandag (23.nov).
Problemet mitt med denne kuren er at jeg (fra mandagskvelden) oppdaget at jeg hater fett og alt som er klissete og fett :/ Aldri skjedd meg før, men jeg har faktisk lyst på bare friske måltider uten fett. Og lyst på potet :(

Linda Kristin sa for siden:

Venter spent på oppdatering om hvordan dagen din ble m.f.
Litt tidlig enda, men siden min pc tok kvelden i går må jeg skrive litt her nå og vente til i morgen for å se svaret.
Lykke til uansett.:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.