< Tilbake til oversikten

Diett

Madcow sa for siden:

Hei.
er det noen som har en diett man kan følge til å starte med?
tenker da på ferdig oppsatte måltider for en periode på 1 uke eller mer.
For meg som er ny på dette, så har jeg inget som helst grunnlag for å vite hvordan jeg bør starte...

Så hvis noen har noe å bidra med, eller kanskje har en link til en plass de kan anbefale.....

Charlott sa for siden:

Du kan jo lese litt her forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=6 og se om du blir litt klokere ? Så er det sikkert en vennlig sjel som legger ut linken til "lchf på 3 minutter" (som jeg ikke har på denne maskine), en meget flott innføring i Low Carb High Fat :)
Ellers kan jeg personlig anbefale ketolyse som det står mer om på ketolyse.no
Lykke til ! :)

Yonah sa for siden:

Les den brosjyren som det linkes til over her.
Og ellers les noen bøker, feks Fedon Lindberg sine, Torkil Andersen sin( ketolysekuren), Skaldeman sine bøker el.l. Du bør lese deg opp uansett for å vite hva du driver med og i flere bøker står det også menyforslag.
Det er mange retninger innenfor lavkarbobegrepet og de kan sprike veldig mye. Så velg en filosofi å følge og lær deg den til punkt og prikke. Har du mere enn 30kg overvekt, så skal du helst leve slik resten av livet, så like greit å lære seg hva man skal spise først som sist;)

Madcow sa for siden:

Takker for raske svar.
skal sjekke ut informasjonen dere henviser til..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.