Hannehk sa for siden:
Jeg Har gått ned det meste av det jeg hadde en plan om å gå ned, men synes det er så vanskelig å avslutte selve kuren for så å gå over på en lavkarbo livsstil. Jeg føler jeg har utrolig god kontroll når jeg er i ketose, men sliter dessverre med matlysten. Jeg er ikke sulten og jeg blir ikke sulten. Hadde det vært opp til meg kunne jeg gått rundt uten å spise i det hele tatt. Jeg er noe matlei i tillegg og sliter med vinterdepresjoner/lysmangel. Jeg er blek og mangler overskudd flere har spurt meg om jeg har vært syk for jeg er så blek også har jeg jo mistet en god del vekt. :rolleyes:
Jeg har så lyst å klare å snu om på kosten litt for å bevise for meg selv at selv om jeg spiser litt andre ting så kommer jeg ikke til å fyke opp i vekt igjen. Jeg vil jo fortsette med lavkarbo livet resten av min levetid er planen.. men med en gang jeg skal prøve å sette meg inn i fedons prinsipper og setter meg ned for å lese boken så sovner jeg :eek: Det er ikke en gang så kjedelig, men har et stoooort problem med fagliteratur. Så jeg ender opp med å prøve å henge meg på de ferdige matplanene eller ukeplanene i boken bare for å finne ut at maten krever for mye tid for meg å lage! Jeg orker ikke stå opp klokken 5 om morgenen bare fordi jeg skal lage en godt sammensatt frokost liksom. Jeg synes også det er slitsomt å måtte tenke over alle delene et måltid skal inneholde. Hva gjør egentlig dere fedonister i praksis? Hva lager dere egentlig til frokost? lunsj? kvelds? blir gal av og ikke skjønne denne livsstilen jeg. Trives også veldig godt med fettet og heller mot en fedon uten så mye kh men mere fett eller er det ikke fedon lenger da???
Bare et lite hjertesukk fra en sliten men fornøyd ketolysefan :)