< Tilbake til oversikten

Er så glad jeg "fant" dere på nett;O)

kirhy sa for siden:

Hei, som dere ser er jeg ny her inne;O).
Ville bare fortelle dere om min mann som har hatt STORE problemer med flassing rundt nesen, tørre albuer, eksem lignende utslett rundt øynebryna, flassing fra hodet og ekstremt plagsom flassing fra ørene samt en utrolig aktiv flying på do, han har måttet gjøre fra seg opptil 6 ganger pr dag og magen har vært skikkelig i ulage + mange andre små og store plager. Så til hvorfor vi er glad for at dere er her, vi la om kostholdet helt og holdent for en mnd siden!!! Vi begynte med å hive alt av lettprodukter og mat med mye karbohydrater. Og han er blitt som en "NY" mann, alle overstående problemer forsvunnet som dugg fra solen det etter 1,5 års mislykket holdning til lett mat osv.I dag spiste vi svin ytrefilet, stekt i tine smør, grønnsaker dampet i vann med smeltet smør på og en god salat med masse seter rømme og litt dressing. Vi spiser ikke brød, pasta, hvetemel osv. Vi har spist lignende mat i en mnd nå og begge to føler seg mer opplagte, mindre slitne og har jommen begynt å ta av noen kilo begge to, så tusen takk for at dere er her og kan fortelle oss litt mer om lav karbo maten som i tillegg til å ha gjort oss friskere også har gjort at vi koser oss masse med maten, alt smaker jo såååå mye bedre enn når vi brukte hjerte go produkter til nesten alt!!!

Kanutten sa for siden:

Velkommen hit!
Lykke til til både deg og mannen din! :heia:

Charlott sa for siden:

Så gøy å lese !!!
Er masse flotte, kunnskapsrike og ikke minst hjelpsomme mennesker her inne, et godt sted å være :p
Hjertelig velkommen og lykke til videre :heia:

Gerd sa for siden:

Velkommen hit :D

Herlig lesing, og lykke til videre :heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.