Har hatt med meg en personlig trener siden mai på treningen min, har trent med ham opp til 3 ganger i uken....Han hadde bursdag i Oktober, det fikk jeg jo vite, vi snakker jo sammen innimellom slagene:rolleyes: så da kjøpte jeg en bok. Tenker at jeg har lyst til å gi fyren en julegave også men hva skal det være?? Og er det egentlig vanlig å gi sine trenere gaver?? Jeg ser jo på ham som en slags venn nå, har jo nesten sett ham mer enn jeg ser mannen min til tider.....:p og han har jo vært med på å forandre kroppen min TOTALT, føler han skal ha litt igjen for det :D:D Ikke bare lønna liksom....
Jeg syns det er helt naturlig å kjøpe gaver til folk man har lyst til å kjøpe gave til. :p Dette er jo en person du setter stor pris på, så hvorfor ikke?
Jeg gir hjemmelaget julekonfekt til de jeg gir gaver til. Det blir alltid godt mottatt :)
Jeg bare lurer på hvor mye du betaler for en personlig trener tre dager i uka.
Det tror je ikke jeg tør å si :o Neida det har kostet MYE penger , for det koster 295,- pr time , men jeg har betalt 3000,- pr mnd så jeg har brukt så langt 18000,- på dette (1 mnd ferie) - MEN så tenker jeg : Jeg røyker ikke (mannen min fant ut han bruker ca 40 000!! i året på det - og han er faktisk ikke en storrøyker..) og i stedet for å ta den kjappe løsningen med fettsuging etc som fort ville ha kostet enda mer, så er det verdt det!! Men fra nyåret blir det bare en gang i uken eller annenhver uke....Vet ikke helt ennå, det er kjedelig å trene uten han også :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.