< Tilbake til oversikten

Hva kjøper jeg i Sverige?

Elinengelen sa for siden:

Vi tar en liten svensketur til helgen. Hva er lurt å få med seg. Skal iaffal ha posevis med brun ris. men hva mer tro?
Vi skal ikke til noe shoppingmekka, slik som Nordby, svinesund eller charlottenberg asså. Vi handler på et lite sted som heter Idre, hvor det ikke er mer enn en liten ICA og en liten KONSUM. og HELDIGVIS ikke sånne kjempesvære godtebutikker.:D:D:D

ah, så lurt. tusen takk.:)

Der var det mest ketolyse relatert, men min foreløbige liste ser slik ut.(vennligst rett på meg om det er noe der jeg ikke skal spise, jeg er bare på forskerstadiet på South Beach enda.)
Fullkorn ris
fullkorn pasta
fullkorn couscous
buljong?
Lindt exellense hva er det? sjokolade tro?
vaniljeyoghurt, lett.(sykt godt å dyppe eplebåter i, nam nam.)
må fundere på hva slags grovmel jeg skal kjøpe.
sukkerfritt snop, hva slags sorter fins det tro?
kylling og svin

Kitt sa for siden:

Lindt er sjokkis, ja!:sikle::sikle::sikle:

Carisma sa for siden:

Karbonadedeig lønner seg veldig å kjøpe der.

sukkerfri, eller lavsukker? noen som vet hvilken butikk som fører det?

jeg er egentlig veldig fornøyd med kylling og svine kjøttdeigene på REMA jeg. og så har vi ekstremt liten fryser, så må prioritere, og da blir det kylling som prioriteres.:D

Margrethe sa for siden:

Men de inneholder mer fett enn karbonadedeig, gjør de ikke?
Snart er det jo dessuten så kaldt hos deg at du kan putte ting i snøen ute :D

Venninnen min foretrakk havremel til jevninger og slikt, det finner du kanskje billigere i Sverige? Ellers er jo South Beach veldig vanlig mat.

Veggpryd sa for siden:

Røyk og brennevin! :p :lol:

Jeg pleier alltid å ta med et par kalvesteiker. Det er nesten helt umulig å oppdrive her i landet, og finner man det er det svinedyrt. Det er billig i Sverige. Tror jeg har betalt ca. 99,- pr. kilo de siste gangene.

:D:D:D

Røyker heldigvis ikke, men irriterer meg GRØNN over at det ikke er systembolag der...:(

Kansje det må bli med litt karbonadedeig da....:confused:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.