Panterpia sa for siden:
Jada. Da er jeg (og sambo) igang på ketolyse igjen etter et år i karboland.
Jeg har 20-25 kg. å bli kvitt før jeg er nede i såkalt normal.
Vi har vært i drift i 2 uker allerede, og for min del har det resultert i -3,3 kg. Kjempefint!:D Jeg kjenner allerede at søvnbehovet er mindre, huden bedre og humøret mer stabilt - på tross av pågående svineinfluensa. Jeg sliter litt med å orke mat for tiden, men det må vel komme seg.
I fjor ga jeg opp kuren etter å ha gått ned litt over 5 kg på 9 uker og deretter stod jeg stille i 11 (!!!) uker selv etter å ha prøvd "alle triks" som kan forårsake stillstand. Sambo gikk i perioden ned 16 kg. så man kan trygt si jeg ble ganske så motløs.....håper av en eller annen grunn det går bedre denne gang. Motivasjonen var egentlig behov for mer velvære - og det opplever jeg absolutt på kuren. Men så var det vekta.
En annen ting som fikk meg til å gi opp kuren sist, var at jeg fikk noen helt abnorme mensblødninger som ikke stabiliserte seg. Har vært gjennom første runde med det også denne gang - og jada: Etter kun 2 uker fosser det på ja.....grusomt! Blør i bøtter og spann og ikke et eneste bind på markedet er stort nok. Har heldigvis bleiebarn i huset, så vi deler på Pampersen på natta:eek::p Hvor lang tid skal man trenge på å stabilisere seg da? I løpet av 20 uker sist - nei.
Oioi....så positive vi var idag da - men jeg er det altså, hehe.