Har fått med meg fiberhusk på nordbymarkedet. Hva har de på den treningsbutikken? Har de sukrin der? Har selvfølgelig nettop kjøpt soyaprotein, men bør jeg kanskje kjøpe en boks til siden det er så mye billigere?
Tips meg folkens!
Jeg fant en ny Fun light saft jeg har fått dilla på da jeg var der på lørdag :D Red Apple Chai. Den er ypperlig som erstatning for toddy, og med et hint av gløggkrydder. Kunne vært mer, men den er veldig god varm :ja:
Jeg også! :ja:
Og jeg er jo egentlig litt i mot det med for mye saft og brus og sånn, men den er verdt å fire litt på kravene med altså :D Den var limited edition, så jeg håper de har den til neste tur, da ska jeg hamstre! Ser for meg at den er perfekt på skitur.
Anbefales: På helsekosten: WNT`s DAILY CAPS (høydosert vitamin og mineraltilskudd) Pris i Norge 299,- i Sverige 169,- i sv.kroner. Jeg har sammenlignet innholdet i mange kost-tilskudd men denne er den absolutt beste. Matbutikken kan en få kjøpt: Dietorelle Fruit med null karbo, med jordbær- og bjørnebærsmak - veldig godt!!!!. De hadde også en tredje smak, tror det var karamell eller noe sånt men ingen i familien likte den.:D
Og en liten advarsel; sukrin er ikke billigere i sverige, ihvertfall ikke der jeg har sett.. (i norge koster det 60-65 kroner, så du kan jo sjekke selv)
Her hjemme betaler jeg kr 106,- for en dobbel pakke med Bio-Magnesium tabletter fra Pharma Nord.
På Life butikken på Svinesund (gamle Marknaden) betalte jeg SEK 149,- (ca NOK 120,-) for en pakke med 5 brett. I samme butikk ga jeg SEK 21,- for 1 kg linfrø.
Galskap :eek:
Hvilken styrke er det på magnesiumen?
Jeg fant bare 60/75mg på apoteket og det blir dyrt når jeg tar 600mg hver kveld!
Tenkte ikke på å sjekke helsekostbutikkene! noterer meg til neste tur
Det er 200 mg tabletter.
Sorry, tenkte ikke på å legge inn det. Det er en blå eske med blank kant rundt. Jeg får de både på helsekost og apotek til samme pris, men Sverige, ja det var jo virkelig noe annet det ;)
Oj, jeg kjøper lutefisk av torsk, pinnekjøtt, splenda, fribol, store IFA, glutenmel, bacongull (eller baconcrisp). Husker aldri hva de heter. De er i gullpose i alle fall. Videre kjøper jeg ketolyse-vitaminer, bakemix/soyaprotein, MTC-olje... Hva mere? Kommer ikke på mer i farten. :)
Skal faktisk opp til Oslo neste uke så jeg holder på med en liste slik at jeg ikke glemmer noe. :rolleyes:
Tenkte bare å nevne at kosttilskudd, da spesielt proteinpulver, litt avhengig av kronekursen nå er dyrere på Bodypower-sjappene over grensa enn de er på gymgrossisten.no
Så jeg kjøper bare brennevin og kjøtt :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.