< Tilbake til oversikten

Hvordan går det med oktoberstarterne?

Gladlaksen sa for siden:

Hei alle sammen ;)

Hvordan går det med dere som startet med lavkarbo i oktober? ;)
Jeg startet 5.oktober og veide 71.5, idag veier jeg 65.9 og er KJEMPEFORNØYD:D Det er så deilig at søtsuget faktisk så og si er borte vekk---og alt snopet i butikkhyllene kan bare ha det så godt :p Håper alle sammen har det bra!! Stå på;)

Vettel sa for siden:

Plukker frem denne da jeg ikke finner egen oktober-starter tråd!!

Nå er det fem måneder siden vi startet!
Jeg har tatt av 7,5 kilo, altså 15 pakker smør!! Og mat går på rutine, i begynnelsen var det oftere utskeielser, unntak, etc. Nå har jeg fått så og si oversikt over hva mat inneholder, det meste går på rutine egentlig. :) Det har blitt en vane rett og slett!

Merker i kroppen jeg er mye mindre, mer spenstig, ikke så lett sliten.

frifuggel sa for siden:

Ja, tenk.. FEM måneder! Bare resten av livet igjen, med lavkarbo :D Trives ennå godt med maten, og det at jeg har blitt så frisk. Så godt at jeg ikke kan se for meg at jeg noengang vil spise "normalt" jfr Ernæringsrådet.. Blodprøvene er fine, vekta siger jevnt nedover, livet går på skinner.. Ah. Vi har det godt.. En stor applaus til lavkarbo.no og alle de som bidrar med gode råd! :love:

Her er forresten link til oktober-startere tråden.. forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=28807&highlight=oktober

Vettel sa for siden:

Jo, så den linken, men det var kun for ketolyse..ikke alle som er det! ;)
Tenkte denne kunne samle alle lavkarbo'er som startet i oktober!

frifuggel sa for siden:

Ah, hadde faktisk ikke registrert at den stod i ketolyse-delen... :p Da er jo dette et enda bedre tiltak :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.