Maddicken sa for siden:
Lurer på jeg om noen av dere har prøvd oppskriftene i brødbakemaskin???
Tenkte mest på om de ble stekt som de burde?
Skal bake i kveld og det er jo så praktisk syns jeg:D
Maddicken sa for siden:
Lurer på jeg om noen av dere har prøvd oppskriftene i brødbakemaskin???
Tenkte mest på om de ble stekt som de burde?
Skal bake i kveld og det er jo så praktisk syns jeg:D
Carisma sa for siden:
Det kommer sikkert an på hvilke oppskrifter du har tenkt å prøve.
Jeg laget Karins beste brød i brødbakemaskin, det ble kjempedigert! :eek: Jeg syns nesten det ble litt for store skiver.
Life_Tone sa for siden:
Oi! Jeg har også bakemaskin :D
Kom med tips til bröd som funker i den!!
Life_Tone sa for siden:
Jeg lagde Karins beste i går i bakemaskin!
Blitzet eggene, CC'n og olja för jeg tömte d oppi maskina. Så målte jeg bare opp allt og helte dit! Satt innstillingene på helkornbröd.. Funket finfint! Eneste jeg skal forandre på til neste gang er at jeg skal male nöttene för jeg legger dem oppi, se om d blir enda bedre da..
StineK sa for siden:
Jeg har også laget Karins Beste i brødbaker. Bare slenger sakene oppi og setter på grovbakst (det som steker lengst) så ble det kjempebra.
Har også laget loffen til Benedicte i brødbakeren - på tøffeste program. Merker ikke noe forskjell fra stekovn.
Gracella sa for siden:
Jeg har bare prøvd en gang, og da tok jeg ut "vispene" siden deigen er ferdigblandet.
Har dere vispene i??
Og det var Nannas nøttebrød jeg prøvde i bakemaskinen (tror jeg, he, he- begynner å bli noen måneder siden jeg gjorde det :rolleyes:)
StineK sa for siden:
Jeg bruker vispen - ikke noe ferdigblanding fra min side - bare gjør det lettest mulig så jeg tømmer alt oppi og trykkker start. ;)
Gracella sa for siden:
Ok, takk.
Jeg får prøve det neste gang :)
Gracella sa for siden:
Hmf, Karins brød ble ikke så bra i bakemaskin hos meg.... tre-fire cm høyt :-(
Tror nok det blir Nannas nøttebrød neste gang.
Carisma sa for siden:
Å? Hos meg ble det veldig høyt, nesten helt opp til lokket. Men jeg blandet ingrediensene før jeg tok det oppi, bare eltet litt og stekte med maskinen.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.