:sikle:Må bare fortelle hva jeg opplevde i Sverige på tirsdag.
Var over med gubben for å fylle opp fryseren.
Vi ble litt sultne og bestemte oss for å spise på MAX. Jeg kunne jo bare ta vekk hamburgerbrødet!
Men det trengte jeg ikke! De hade faktisk lavkarboburger med salat rundt i stedet for brød!:D:heia::w00t:
Kult!
Gleder meg til dette blir mulig å få tak her i bibelbeltet også :)
Og i den anledning må jeg legge til at jeg spiste burger m ost og bacon på Peppes (ikkeno brød, og salat istedetfor potatis såklart). Må ha vært endel karbohydrater i kjøttet (smakte ikke så bra iallefall) eller rømmedressingen for jeg følte meg helt forferdelig guffen etterpå (fullt narkolepsi-kick m hallusinasjoner og det hele er jo artig når man er ute m jobben og aksjonærene...) Ingen utslag på stix noen timer senere.
Sendte sint mail til Peppes og ba de opplyse om næringsinnholdet - noe de ikke kunne, og i dag fikk jeg jammen gavekort på stor pizza i posten. Herlig ironisk :)
Så bra at Max har det! Vi var på Nordby for et par uker siden, og det ante jeg ikke noe om, så jeg spiste cheeseburger uten brød på McDonalds.
Neste gang tar vi heller Max.
Nei, det gjorde jeg ikke!
Men det ligger innholdsfortegnelse i linken, om noen vil sjekke!
Jeg kommer aldri til å bli så fanatisk at jeg er redd for bittelitt sukker eller stivelse en sjelden gang!:p
Spiser ute kun noen få ganger i året, så da får det heller være!
Jeg måtte selvfølgelig inn på den og sjekke. Og det var en festlig greie. De har tydeligvis også en som heter slimburger, som til alt overmål er nøkkelhullsmerket. Den inneholder mer kalorier totalt, og over 50g karbohydrater. :lol:
Low-carb'en har 3,3 pr 100g, 6,6 i hele porsjonen med grønnsaker, så det er nok ikke mye hverken stivelse eller sukker.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.