mofe sa for siden:
Se denne linken:
mofe sa for siden:
Se denne linken:
mofe sa for siden:
Vet ikke om man har en figurtype hele livet? Eller om det endrer seg når man går opp eller ned i vekt?
Akkurat nå er jeg firkantet tror jeg.. Ingen definert midje her i gården nei!! :eek: Men da jeg veide sånn 59 omtrent, så var jeg ganske så lekker altså, og hadde midje som bare det! :cool: Pæreformet passet også, men jeg går jevnt ned på det hele, eller litt saktere på hoftene og rumpa...
Vet ikke jeg :confused: :o
Summer sa for siden:
Det er jammen ikke lett med disse kroppsfasonggreiene.,..Særlig ikke dersom en ikke er veldig tydelig det ene eller andre.. :)
Jeg tror kansje timeglass passer best på meg nå... selv om jeg er veldig tynn, så har jeg former som svinger litt...:p
Aline sa for siden:
tror nok jeg er timeglass, men jeg var ikke det for 13 kg siden!!!
da var det godt skjult av valker... :o har ikke spes store pupper eller rumpe iforhold til mage, så kanskje jeg heller litt mot et timeglass-eple...?????
vi får se når jeg er ferdigslanket :p
:klem:
mofe sa for siden:
hihi :)
Marianne sa for siden:
Jeg tror jeg nå er mere eple og pære, men blir snart timeglass - når målene mine er nådd ;) !
Huldr sa for siden:
Jeg har timeglassfigur jeg - og det skal jeg jaggumeg være fornøyd med! Yooohooo!! :D (Jeg er ellers litt misfornøyd med det meste når det gjelder utseendet mitt... :eek: :o)
Anne sa for siden:
Og jeg er timeglass, hvor tiden snart er rent ut...:D
donjuanwannabe sa for siden:
Jeg er vannmelon jeg. ;)
Det meste er konsentrert på magen og overkroppen generelt og rygg. Kunne tenkt meg også mindre rumpe (og hals:mad: ). Men det kommer etterhvert, mindre av alt.
guro sa for siden:
Innerst inne har jeg et timeglass tror jeg ...
Fedonisten sa for siden:
Er blomkål jeg! :D :eek:
Nille sa for siden:
Jeg svarte timeglass, men det er mer pære/timeglass......:o
Aline sa for siden:
tihi :snill:
rumper er det ikke noe galt med! sjelden man finner menn med skikkelig rumpe!! :D
blomkål.... nekter å tro at du er så knudrete, fedonisten! ;) :p
smosje sa for siden:
Jeg aner ikke hva jeg er, men jeg har i allefall fersken-hud! :)
Kanel sa for siden:
Jeg har timeglassfigur:)
Før var jeg både eple og pære, kanskje mer vannmelon som noen er inne på her..;)
Gir sa for siden:
Hmmm.... Jeg føler ikke jeg passer i noen av kategoriene som er listet opp.... Føler meg vel som en....ballong... ;)
Gamla sa for siden:
Jeg er nok mer som en godt stappet pølse,jeg! Uten brød selvføgelig,- jeg følger jo Atkins!
Tiril77 sa for siden:
hihi..... :D :D
Hadde en gang en pen time glass figur.. men det er MAAANGE kilo siden.. Nå er den vel mere pære vil jeg tro..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.