< Tilbake til oversikten

Forby fett?

Kanutten sa for siden:

Jepp, det må vi absolutt! :lol:

Du tror det ikke før du får se det! Les selv! :p

Charlott sa for siden:

Dr. Kolvekar høres ut som en meget opplyst mann! :rolleyes:

Alyssa sa for siden:

"Ved å forby smør og erstatte den med sunn margarin ..." :eek:

Hjelpes meg, sier jeg bare :cool:

blåbær sa for siden:

Oj.

Tok quizen også jeg. For noen ledende svar! Så fikk jeg 10 av 12 rette - forhåpentligvis ikke fordi du spiser så mye fett. Eh, neida ...

Manina sa for siden:

Dr. Kolvekar fikk veldig god hjelp av Din side, her. Trodde faktisk at folk visste litt mer i dag, selv nettjournalister, til å produsere så overforenklede ting. Slik vranglære kan etter min mening være svært helseskadelig.

Manina sa for siden:

Forresten... om man trykker på hyperkoblingen nede på Dinside-artikkelen, hvor det står "smør", kommer du til en ny artikkelside, hvor det står: Margarin er ikke sunt, og et bilde av kokosnøtt med undertittelen: "Bedre enn sitt rykte"...
Så det virker veldig useriøst, dette. Det er fritt fram; velg selv hva du vil tro på. Men dessverre: De kan skrive like bastant, uansett hva slags syn som forfektes.

Yonah sa for siden:

Hjelp, for en fjott! Dessuten, kan vi ikke få velge selv? Så får vi se hvem som dauer og ikke?

Konsulen sa for siden:

Alle dauer til slutt. Helt sikkert!

frkprym sa for siden:

Ikke spise matvarer som er faste ved romtenperatur. En genial måte å gå ned i vekt på, blir ikke noe mat man kan spise, da. Melk, fløte, vann, juice av div frukter...

Det er så fint med enkle regler.

Areola sa for siden:

Det gleder meg forresten å se så mange kommentarer under som er negativ til artikkelen! Der var det mange fine opplyste mennesker:)

Arnhild sa for siden:

Er det mulig?!?

Ja, man kan forby røyk fordi alle forskere er enige om at røyk er skadelig. Er bildet det sammen når det gjelder fett? Nei, på ingen måte! Godt vi kan tenke sjøl vi andre i hvert fall ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.