< Tilbake til oversikten

Den største styrkeprøven hittil!

Lillebille sa for siden:

Og så fikk mormor spørsmål om å lage pepperkakedeig til sine tre små barnebarn så de kan få utfolde seg med pepperkakemenn- og damer…:eek:

Hvem kan si nei til sånt?? Og mormor, som ELSKER pepperkakedeig, men som også akkurat har kommet inn i ketose igjen etter forrige ukes planlagte sprekk. Denne deigen er jo bare sååååå god, men stappfull av karber..:p

Gerd sa for siden:

He he..... Du får lukte skikkelig på deigen og "smake" på lukta ;)

Lillebille sa for siden:

Føler meg nesten svimmel :p av trangen til å smake, men deigen er iallefall laget og ligger i kjøleskapet til i morgen….UTEN at jeg har falt for fristelsen så langt. Men jeg skal ikke smake, jeg skal ikke smake..ikke så mye som en bitteliten bit engang! :)

Photobscura sa for siden:

Jeg lagde indisk her om dagen, hvor jeg varmer opp smøret og har alt krydderet i smøret først, deriblant nellik. Jeg sto i osen og ble nesten dratt inn i en salig julestemning (utrolig nok for meg som ikke en gang er særlig opptatt av jul :p). Lukta er halve opplevlesen, og vel så det ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.