< Tilbake til oversikten

Forbedret stoffskifte

Nerthus sa for siden:

Litt gøy konsekvens av lavkarbo:

Etter kun 7 uker på lavkarbo (tilnærmet ketolyse) - har stoffskiftet mitt (fritt tyroxin) forbedret seg fra 14 til 15.8... på bare 7 uker! Fortsetter det slik så ser det lyst ut med vekttap over tid - siden jeg gikk ned noen kg i starten, gikk litt opp igjen og der står jeg fremdeles... uaktuelt å slutte - spiste litt potet, ris og pasta i løpet av to dager (bortreist) bare for å teste - og fikk forstoppelse og mage-rier jeg sjeldent har vært borti... tre lavkarbomåltider etterpå var jeg i orden igjen :)

Ikke SÅ opphengt i vekta lengre når jeg ser buksa løsne ;)

matitt sa for siden:

Så heldig du har vært da! Hos meg går det helt motsatt vei.....øker stadig dosen med levaxin! Men da får du bare nyyyte det:)

achillea sa for siden:

Hos meg har det også gått motsatt vei, stikk i strid med det legen trodde skulle skje. Etter å ha tatt av over 30 kg har jeg økt den ukentlige dosen min med Levaxin 200mmg og det er mye når jeg utgangspunktet tar en ganske høy dose.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.