Ei eg kjenner har diagnosen kronisk pankreatitt (kronisk betennelse i bukspyttkjertelen). Dette kom "av seg sjølv", og ikkje som følge av alkoholisme eller på andre måtar dårleg livsstil.
Ho må eta fordøyelsesenzym til kvart måltid, fordi fordøyinga ikkje fungerer ellers og maten ikkje vert teken opp. Anbefalingane ved ein slik tilstand er å eta sunt og variert, og unngå feittrike måltid. På ei nettside eg var inne på stod det faktisk at ein burde unngå feitt, men heller eta meir pasta, brød og poteter :rolleyes:. No har ho mistanke om at ho er i ferd med å utvikla diabetes, som er vanleg for dei med denne tilstanden.
Det vert sagt her inne at lavkarbo passar for alle, og spesielt for diabetikarar. Men kan ho gå over til lavkarbo når kroppen ikkje fordøyer feittet? Det er vanleg ved denne tilstanden at feittet kjem omtrent ufordøydd ut att via avføring.
Nokon som har direkte eller indirekte vore borti denne problemstillinga før, som har tips, råd el.l.? Fastlegen har ikkje peiling, for å seia det slik...:(.
Dette er en alternativ forening til Norges Diabetesforbund, som blant annet Lindberg står bak.
Han er jo lege (indremedisiner er han ikke?), og jeg tenker at dette er et spørsmål for en lege....
Hei
Hun bør antakelig få råd og veiledniong hos diettist/ klinisk ernæringsfysiolog.
Lavkarbo betyr ikke nødvendigvis at man skal spise store mengder fett slik som ved kostindusert ketose. Med hennes sykdom kan det være mer aktuellt med "litt mer mager" lavkarbo.
Dette er spesialistoppgave og bør ikke gjøres ut fra hva noen måtte synes i et lavkarboforum.
Vennlig Hilsen
Torkil P Andersen:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.