sukk..er på min 3uke som ketolyse entusiast ;)har gått fint trur jeg..he he men finner det litt slitsomt å ikke ha noen å dele mine tanker med å som karnsje kan gi meg ett spark i baken i ny å ned :Dhar veiedager på torsdager å måler meg på onsdager,på en uke hadde jeg faktisk gått inn 7 cm rundt livet men har også trent hveeer dag da ..den uka:(er det karnsje noen her som å trenger en "slanke"venn å dele noen tanker å oppskrifter med??har som mål å gå ned iallefall 15-20 kg til...
så bra :pmen sliter som f.. med å finne frem til sidene her he he e liksom bare vant m facebook da he he:oregne med du er i ketolyse nå?kan jeg spørre hvor ofte du klarer å spise om dagene?er bestandig mett å er redd jeg ikke får i meg nok.
Hei, ja nå er jeg "i ketose" - "på ketolysekuren" :)
For min del er det vel tre til fire ganger om dagen.
En helt typisk dag starter med 0.7l med kaldt vann fra kjøleskapet. Hiver nakkekotelett, brokkoli og blomkål i steikepanna og går i dusjen for å spare litt tid. Kaffe m cocosa og kanel
Lunsj sånn i 13-14 tiden, salat fra kantina på jobb, med egg eller reker+majones og en god dæsj feit dressing. Kaffe m cocosa og kanel
Middag typisk i 17-18 Varierer endel, men grønnsaker og kjøtt (fisk/svin). Kaffe m cocosa igjen, og kanel ja! :)
Hvis jeg er sulten etter trening pleier jeg å gomle litt, ca 50g, Gull-Salami rett fra posen, noe annet fett pålegg rett fra boksen eller noen paranøtter. Mer kaffe m cocosa (jeg er immun mot koffein, kan godt drikke kaffe på senga)
Drikker ca 3-5 liter vann spredt utover dagen- har alltid fire imsdal-flasker stående (med springvann i riktignok, men flasken er praktisk!) Det var også praktisk å utplassere dressing og cocosa og sånn på jobb så jeg slipper å dra med meg ting frem og tilbake.
Jeg spiser hver gang jeg er "litt" sulten, altså i god tid før det begynner å romle. Og jeg rører absolutt ingenting som inneholder søtstoffer, da får jeg syk syk trang til å spise alt mulig.
Men nå får vi se åssen det går å hente seg inn etter en uke på høykarbo. :) Aldri sovet så mye på jobb som forrige uke iallefall...
he he håper du har en behagelig jobb da ;) takk for tipset d hjelper på:)men kan jeg spørre om hva cocosa er??trur aldri jeg har hørt om det i mitt "korte"liv :D
Behagelig jobb ja! :P Litt FOR behagelig kanskje hehe
Cocosa er en type kokosfett som du får kjøpt på helsekosten. Det finnes en type som brukes som kosttilskudd -grønn etikett - og en for steiking som ikke smaker noe - brun etikett.
Jeg bruker ett glass i uka jeg, av den som smaker kokos.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.