< Tilbake til oversikten

Her er en som burde gå på lavkarbo

scartz sa for siden:

Åh Gud, jeg er kvalmen nå...

Og det som kom ut.. Minna altfor mye om, jah.. spunk :p

Furine sa for siden:

Det må vere den sjukaste kvisa eg har sett!:eek:
... men må innrømme eg er litt fascinert! :D

Ivory sa for siden:

Vanvittig hvor mye det var inni der da! :eek: Var nok det beste for helsa hans å få ut det der gitt... Ekkelt... Og det ble ikke akkurat bedre da hun ene sa at det lignet på cottage cheese...:nei:

Photobscura sa for siden:

Uuuurk, ja, den har jeg sett mange ganger. Det er som en von Trier-film -motbydelig fascinerende :p
Jeg kan for egen del dessverre informere om at som sterkt insulinresistent (hvor kostholdet kun klarer å holder det i sjakk ...) så får man diverse byller og cyster på de underligste steder.
Mvh Byllekvinnen :p

Furine sa for siden:

Eg hadde ikkje på lyden, var på jobb og ville ikkje dele med kollegaen som sit i same rom ;) Så eg gjekk kanskje glipp av litt "stemningslyd"?
Med pco og festlig hårvekst kan ein også ende opp med lite gøye byllar og slikt på festlege plassar.... Inngrodde hår kan vere total pain in the arse!

Jeg har visst pcos også. Byller ass. Nå er det fohåpentligvis en innledende runde med tetracycklin og hormonbehandling, så håper jeg at jeg kan kysse hele skiten farvel!

Furine sa for siden:

Eg er betre no, har ikkje vore ILLE med meg, for all del, men det er uansett ikkje noko gøy.. Er på hormonbehandling også og har vore det i nokre år no, og det har hjelpt ein del trur eg!

Får håpe det for oss begge :D. Jeg har talgcyster i ansiktet. Ikke særlig gøy :nei:, selv om det nok er mye mer bemerkelig for meg selv enn for andre, men nå tror jeg de er på vei tilbake!

Furine sa for siden:

Høyrest ikkje særleg gøy ut nei... Eg skal ikkje gå inn på detaljar, men eg hadde blant anna ein del kviser i hovudbotnen, det er nesten 100% borte no.

Hillelille sa for siden:

Første gang jeg så den ble jeg dårlig, men jeg har sett den om og om igjen og er mest bare fascinert. Ja, jeg kunne tenke meg å klipe den der selv. Men jeg hadde brukt hansker og mye desinfeksjonsmiddel. Kanskje til og med ett munnbind.

Karenina sa for siden:

Det der er da mer en abscess enn en kvise? uansett...au...:S

frøken sa for siden:

:eek:
Å klemme andre sine kviser er det mest kvalmende jeg vet... Og den der... puke.
Og ja, det var lyder, noen som brakk seg...

Jau; abscess, aterom, fistel, byll, cyste ... Kjært barn har mange navn. Jeg har sett verre, dessverre :(

Carisma sa for siden:

Egentlig jeg også, likevel klarer jeg ikke holde fingrene unna når de lyser mot meg :flau: Må nesten sitte på hendene mine innimellom. :D

Furine sa for siden:

hehe Då er vi to! Litt skrekkblanda fryd i det!:D Det får dessverre sambo erfare tidt og ofte... ;)

Carisma sa for siden:

Haha, gjett a! Og det verste var før jeg møtte han, og drev med litt random dating! Kan liksom ikke hive seg over noen på første date selv om de har en DIGER lysende en i panna :lol:
"Kan jeg bli med deg hjem og klemme kvisa di" liksom??! :rodme:

jvb sa for siden:

"Ikke før middag og kino, hva tror du om meg egentlig!" kaste på håret

Nei, jeg klemmer aldri kviser på den første daten i alle fall, litt ladylike må man jo kunne være.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.