< Tilbake til oversikten

Neste uke får vi inn Atkins-varene + Eurodiet!!!

Iset sa for siden:

Life-kjeden (som jeg jobber i) skal selge Eurodiet (fase 3) fra denne måneden av, og Atkins-produktene kommer sannsynligvis til oss + de andre butikkene dette skal selges i, i løpet av uken som kommer. Gleder meg!! :D

Aline sa for siden:

hva kommer atkinsbarene til åkoste hos dere? (hvis du vet..)

kjøpte en bar på narvesen idag og den kostet 29 ( :eek: ) kr....!!!!!!
håper de er billigere på rimi :) (eller hos dere ;) )

Iset sa for siden:

Det er sikkert dyrere i helsekosten, men for meg blir det det samme eller billigere, siden jeg får 30 % på alt. :)
Jeg har kun sett prisen på MINT WAFER CHOCOLATE og MILK CHOCOLATE og de kostet 16 kr på tilbud i Life.

Aline sa for siden:

høres bra ut! :)
greit å vite hvor man kan gå for å få "stæsjet" ;) :)

Iset sa for siden:

Jeg er redd jeg kommer til å kjøpe alt jeg ser, spise det opp på en kveld og sitte på 2 i fire dager etterpå med fødselssmerter.....

Aline sa for siden:

ikke bra :D
jeg lærer heller aldri av de maltitol-tabbene... sukk

Nille sa for siden:

Kommer innom og kjøper litt hos deg jeg Iset !:D

no vart du skræmt no

friflex sa for siden:

Er dette noe alle Life butikkene kommer til og ta inn, eller bare de større?

Har en liten Life-butikk her i bygda og undrer på om de kommer til og ta inn noen av disse produktene :)

Iset sa for siden:

Såvidt jeg forstod så skulle ALLE Life-butikkene ha det inne, hvis ikke så kan de bestille det til deg, for leverandøren har det jo. :)

Nille: det hadde jo vært kjeeeempekoselig å treffe deg. :D

friflex sa for siden:

Herlig! :D

Da skal de vertfall få bestille en del av produktene dersom de ikke får noen alt denne uka. Må ta en tur på helsekosten i morgen!

Betta sa for siden:

Etter å ha besøkt tre Rema1000-butikker i går med spørsmål om Atkinsprodukter og ikke fått noe fornuftig svar ("Hæ - hatkin?"), skrev jeg til Midelfart.

Her er svaret:
Hei!
Dagligvarebutikkene vil først få Atkins-produktene fra ca. 1. februar.

Foreløpig er det ikke 100% sikkert hvilke dagligvarebutikker som vil føre varene, men du kan sjekke følgende butikker

Vita

Sparkjøp

Life

Vitus apotek

Naturli'vis

Narvesen

7-Eleven

Gyda

StopGap

Deli de Luca (finnes kun Oslo).

Atkins-produktene er nye på markedet fra 1. januar, så det kan ta noen uker før alle butikkene har dem på plass.

Betta

Aline sa for siden:

supert!!!! tusen takk :D

narvesen, deli de luca (bar og endulge) og vita (shake og frokost bar) har allerede fått in produkter :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.