< Tilbake til oversikten

Går ikke ned! Hvor lang tid tar det?

flifi sa for siden:

Nå har jeg levd på ketolyse i fem dager og jeg har ikke gått ned et gram, heller gått litt opp. Begynner å bli redd for alt dette fettet? Kan man virkelig spise ubegrenset? Jeg trenger å se at det skjer noe for å få litt motivasjon. :) Kan det ta litt tid før vekttapet kommer?

Charlott sa for siden:

Du må nok gi det litt mer enn 5 dager ;)
Har du lest deg skikkelig opp på den retningen du følger ? Ser du har Atkins/lchf som kostholdsretning, men at du skriver at du har levd på Ketolyse ? Det er jo forskjell på disse 3, bla i ant karber pr dag.

Vil virkelig anbefale deg å finne èn retning, sette deg skikkelig inn i den og følge den ganske slavisk til det sitter mer i fingrene mtp veien av mat, antall karber osv.

Kan du ikke skrive opp hva ca din dagsmeny er så er det litt enklere å gi råd :)

Furine sa for siden:

Det er for tidleg å få hetta etter berre 5 dagar. Det tek litt tid før kroppen innser at ting er i endring. Slapp av, nyt maten du et, og ikkje stress! Det kan så definitivt ta litt tid før du ser vekttap. Sidan du no er såpass ny i gamet, så ta mål med måleband, og skriv ned. Eg merkar sjølv meir på kroppsfasongen enn vekta.
Ikkje gi opp! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.