mofe sa for siden:
Selv fikk jeg under 7 - den laveste, heldigvis!
mofe sa for siden:
Selv fikk jeg under 7 - den laveste, heldigvis!
Anne sa for siden:
Jeg fikk 7.
Bra nok det alder tatt i betraktning :ja:
bondetuppa sa for siden:
Fekk 5 - og de poenge kom pga mor med type 1 dia.;)
BlirFjong sa for siden:
Fikk 7 jeg også :)
Rin sa for siden:
Haha, jeg fikk 11. Som magisk blir til 6 når jeg en gang får en BMI under 30 og 2 cm mindre om midjen. Det satser jeg på å oppnå før sommern. :cool:
Forresten... midjemål ved navlen? Jeg trodde midje skulle måles der det var, øh, smalest - det er et stykke over navlen, i mitt tilfelle, kanskje jeg har misforstått? :confused:
Fluke sa for siden:
Jeg fikk 17, men var klar over dette fra før siden jeg hadde svangerskapsdiabetes.
Trolljenta sa for siden:
Jeg fikk 15.. Ingen overraskelse. Men det unngår jeg nå med bedre kosthold håper jeg :-)
Margrethe sa for siden:
Jeg fikk seks. Midjemål på 82 og BMI gjorde utslaget. Men det ordner seg jo heldigvis om noen måneder.
scartz sa for siden:
Midjemålet er som regel der hvor man er slankest ja. Noe jeg ikke har helt skjønt poenget med. Jeg måler alltid ved navlen, altså der jeg er tykkest :) Er jo der det er spennende å se om man har skrumpet inn!!
Jeg fikk 15 poeng..
Margrethe sa for siden:
Jeg måler midjen (der jeg er slankest) og hoftene. Går jo inn begge steder.
LadyStar sa for siden:
Og jeg kommer ned i 7, fra 9, om jeg trimmer en halvtime pr. dag :)
Jeg reg. meg et sted der det sto: Midje, hofte, ende. Fant ut at hoftene går ganske høyt opp, og navlen går i møte nedover, ergo ble magemål til hoftemål. Følte meg smart da. Jeg vil og måle min smale midje utenom.... ;)
cillesnuppa sa for siden:
Som det dårlige mennesket jeg tydeligvis er, ble jeg nå veldig stolt over min poengsum. Fikk ett poeng, for min bmi på 25,8. Synes det var veldig rart at det ikke var spørsmål om inntak av sukker?
jvb sa for siden:
12-14 | 1 av 6 utvikler diabetes
Men det skal vi bli to om. Eller én om, iallefall :)
somaya sa for siden:
Fikk under 7 heldigvis
scartz sa for siden:
Ja det går jo inn over alt. Men jeg irriterer meg best/bare av den delen av magen som er tykkest...
Lillebille sa for siden:
Jeg fikk 10, fordi jeg har en fetter som fikk diabetes for 40 år siden, og fordi midjemålet er 89...:o Bmi er 23,9...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.