Happiness sa for siden:
Jeg har sett på Meny på straen senteret og ved kilden, men så det ikke :confused:
Happiness sa for siden:
Jeg har sett på Meny på straen senteret og ved kilden, men så det ikke :confused:
heltny sa for siden:
bestille fra ketolyse da?
Happiness sa for siden:
:rolleyes:Jeg vil helst slippe porto utgiftene. samme med sukrin...
Carisma sa for siden:
På ketolyse.no står det hvilke forhandlere som har varene. I følge den siden er det Ultra (det er vel den ved stadion?) og Meny Hillevåg i det området.
Happiness sa for siden:
Meny hillevåg er vel den jeg har vært i, ved kilden.
Ja, ved stadion og Jåttå vgs er det Ultra. Får kanksje prøve der da :) Takk
BlirFjong sa for siden:
De har den på Ultra ;) Der har de også alle andre ketolyse-produkter, tabelettene, boken og soyaprotein. De selger også sukkerfri sjokolade på Ultra. Den butikken har alt hva hjertet begjærer, men det er søren meg dyrt :eek:
Har kjøpt bakemiks der da og bakt det brødet som står på bakemiksen, syns det er veldig godt :o
Happiness sa for siden:
Takk for svar :)
Har Ultra i Sandnes noe også?
BlirFjong sa for siden:
Nå ble jeg litt sånn. "Hææ? Er det Ultra i Sandnes??" :eek:
Fordi jeg nettopp har flyttet til Sandnes burde det jo være mer praktisk å dra dit.. Så.. om du sier meg hvor det er så skal jeg dra og sjekke en dag :D
Pearl sa for siden:
Jeg har kjøpt den på Meny i Hillevåg. De har vel kanskje bare vært utsolgt når du har vært der.
Happiness sa for siden:
Beklager jeg tenkte feil, det er Maxi mat
Happiness sa for siden:
Hvor sto den hen?
BlirFjong sa for siden:
Åh, hihi, trodde virkelig jeg var blitt treig nå altså :D
Har ikke sett det på Maxi, men har ikke vært der siden før jeg begynte på kuren heller.
Pearl sa for siden:
Den stod sammen med de andre ketolyseproduktene. Sammen med bøkene, ketolysetablettene og soyaprotein. Ganske midt i midten av butikken.
Happiness sa for siden:
Oki, men da får jeg spørre når jeg skal dit neste gang :)
Pearl sa for siden:
Står du mellom isboksen og sjokoladene og går innover i butikken finner du det på neste reol. Lykke til.
Happiness sa for siden:
Takk :) men tror det var en serdeles dårlig plassering for meg hehe :rolleyes:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.